نتایج بازیهای هفته نهم

بازیهای هفته نهم با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید و همه مدعیان بجز فولاد امتیاز از دست دادند و تراکتور سازی علی رغم تساوی برابر استقلال خوزستان در صدر جدول باقی ماند . نتایج بازیهای هفته نهم به شرح زیر است:

راه آهن  ۱-پرسپولیس ۲

حمید درخشان در دومین بازی که روی نیمکت پرسپولیس بود برابر راه آهنی که اینروزها خوب می بازد برنده شد تا کمی اوضاع تیمش را سر و سامان دهد .

 

سپاهان اصفهان۱صبای قم ۱

سپاهان در برابر صبای قم هرچه زد به در بسته خورد . در این دیدار یک طرفه صبای قم با خوش شانسی یک امتیاز کسب کرد تا سپاهان همچنان با صدر جدول فاصله داشته باشد .

 

استقلال خوزستان ۲تراکتورسازی تبریز ۲

یاران عبدالاه ویسی برابر صدرنشین لیگ بازی بهتری انجام دادند و تیم برتر میدان بودند ولی باز هم زوج مهاجمین تراکتورسازی مانع شکست این تیم شد تا دو تیم یک امتیاز از این دیدار کسب کنند .

 

گسترش فولاد تبریز۳ذوب آهن اصفهان ۲

ذوب آهنی که یک گل در ابتدای بازی دریافت کرده بود با دو اشتباه مسلم داور به دو گل دست یافت ولی گسترشی ها در وقتهای اضافی بازی دو گل به ثمر رساندند تا ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند و یحیی گل محمدی همچنان به روند ناکامی های خود ادامه دهد .

 

سایپای البرز۴ -پدیده مشهد۰

دو تیم با شرایط کاملا متفاوت . هرچه از مسابقات گذشت سایپا بهتر و بهتر نتیجه گرفت و برعکس روند ناکامی مشهدی ها آغاز شد . یاران جلالی سنگین ترین شکست را نصیب یاران مرزبان کردند .

 

استقلال تهران۰فولاد خوزستان ۱

در بازی که استقلال تیم برتر میدان بود و مهاجمین این تیم گل نزن فولاد روی یک حمله و ضربه آزاد به گل رسیدند تا استقلال نتواند به صدر جدول برسد . این دومین شکست متوالی یاران قلعه نوعی بود .

 

پیکان تهران ۱- ملوان انزلی ۰

پیکان در لحظات آخر بازی گل برتری را درون دروازه ملوان قرار داد تا خود اندکی در جدول بالاتر رود و ملوان در قعر جدول همسایه نفت مسجد سلیمان.

 

نفت مسجدسلیمان۰-نفت تهران۲

نفت مسجد سلیمان باز هم باخت و اینبار به همنام تهرانی خود . با این برد یاران منصوریان به روند روبه رشد خود ادامه دادند و نفت مسجد سلیمان جای خود را در قعر جدول مستحکم تر کرد

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.