نتایج مسابقات امروز NBA

در دیدارهای صبح امروز (چهارشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با وجود بازگشت فوق ستاره خود مغلوب فینیکس شد. لبران جیمز در بازگشت خود، همه کار از شوت ۳ امتیازی گرفته تا حرکات آکروباتیک برای پیروزی کلیولند انجام داد اما نتوانست جلوی ششمین شکست متوالی تیمش را بگیرد. او که به تازگی از کمند مصدومیت ۲ هفته‌ای رها شده بود گفت: من تا ۲ هفته پیش نمی‌توانستم این طور بازی کنم و این کارها را انجام دهم و اما حالا احساس خوبی دارم و توانستم توانایی خودم را نشان دهم.

در سالن استیپلز سنتر شهر لس آنجلس، تیم میامی هیت با درخشش ماریو چالمرز و حسن وایتساید از سد میزبان خود لیکرز گذشت. اگر شوت ۳ امتیازی کوبی برایانت در ۲ ثانیه پایانی بازی به امتیاز تبدیل می‌شد، شاید این دیدار به وقت اضافه می‌رفت اما فوق ستاره لیکرز در بازگشت خود به میادین نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد. میگل هررا، سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک، تماشاگر ویژه این بازی بود.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است:
میامی ۷۸ – لیکرز ۷۵
دالاس ۱۰۸ – ساکرامنتو ۱۰۴
گلدن استیت ۱۱۶ – یوتا ۱۰۵
کلیولند ۱۰۰ – فینیکس ۱۰۷
مینه‌سوتا ۱۱۰ – ایندیانا ۱۰۱
سان آنتونیو ۹۳ – واشنگتن ۱۰۱
آتلانتا ۱۰۵ – فیلادلفیا ۸۷

در پایان بازی‌های امروز، آتلانتا هاوکس و واشنگتن ویزاردز در صدر کنفرانس شرق و فیلادلفیا سونی سیکسرز و نیویورک نیکس در انتهای جدول این کنفرانس هستند. تیم‌های گلدن استیت وریرز و پورتلند تریل بلیزرز نیز در صدر کنفرانس غرب و لس آنجلس لیکرز و مینه‌سوتا تیمبروولوز در قعر این کنفرانس قرار دارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.