نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر

بازیهای لیگ برتر امروز پی گیری شد و با نتایجی که به دست آمد تنور لیگ برتر به خصوص در بالای جدول داغ شد . نتایج هفته بیست و هشتم لیگ برتر بدین شرح است :

لیگ برتر ایران

راه آهن۲سایپای البرز۱

راه آهنی ها در برابر سایپایی که قبلا اشاره شده بود انگیزه لازم را برای این بازی ندارند به برتری رسید تا امیدهای بقا در لیگ برتر را در دو هفته باقی مانده داشته باشد .

ملوان بندر انزلی۰- فولاد خوزستان۰

ملوانی ها در یک بازی سنگین یک امتیاز دریافت کردند تا همچنان خطر سقوط به دسته اول را احساس کنند و فولادی ها را از قهرمانی نا امید کنند .

تراکتورسازی تبریز۱گسترش فولاد تبریز۱

کمتر کسی فکر میکرد تراکتوریها در این دیدار امتیاز از دست بدهند . با این تساوی کار قرمزپوشان تبریزی برای قهرمانی سخت شد به خصوص که دو بازی دشوار پیش رو دارند در سوی مقابل گسترشی ها نسبت به رقبای خود شانس زیادی برای بقا دارند .

استقلال خوزستان۱سپاهان اصفهان۳

سپاهانی ها با بردی که به دست آوردند و توقف تراکتورسازی بیش از بیش خود را نزدیک به جام قهرمانی میبینند . خوزستانی ها هم یکی از مدعی های جدی سقوط در دو هفته باقی مانده هستند .

پرسپولیس تهران۱پیکان تهران۰

بالاخره پرسپولیس برانکو به پیروزی رسید تا رسما برای بقا مطمئن باشند و میلیادرهای پیکانی را در آستانه سقوط قرار دهند .

پدیده مشهد۱-نفت تهران۲

علیرضا عزتی در دقیقه ۹۰ با گلی که به ثمر رساند نفت را امیدوار به قهرمانی نگه داشت . پدیده ای ها در جدول رده بندی جایگاه مطمئنی دارند و از این باخت زیاد ضربه نمیبینند .

صبای قم۱استقلال تهران۲

استقلال بعد از مدتها یک بازی زیبا و تماشاگر پسند ارائه کرد و اگر مهاجمین این تیم دقت بیشتری میکردند با گلهای بیشتر به برتری میرسید . با وجود این برد نیز کار استقلال برای کسب سهمیه بسیار دشوار است .

ذوب آهن اصفهان۲نفت مسجد سلیمان۰

ذ.ب آهن که برایش نام تیمهای مقابل تفاوتی ندارد و مقابل همه بازی زیبا انجام میدهد اینبار نفتی ها را قربانی کردند تا برای سال بعد به فکر برنامه ریزی دسته اول باشند . ذوبی ها با این برد به رده چهارم جدول رسیدند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.