نتایج هفته دوم لیگ برتر

هفته دوم لیگ برتر با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید و در هفته ای که خیلی کم گل بود نتایج جالبی به دست امد . نتایج هفته دوم لیگ برتر به صورت کامل را در زیر میبینید:

گسترش فولاد۰سپاهان اصفهان۲

سپاهان اصفهان که در هفته اول با شکست دادن پیکان با ۲ گل در صدر جدول قرار داشت این هفته نیز با دو گل گسترش فولاد تبریز را در خانه خود شکست داد تا از همین ابتدای لیگ برای همه تیمها خط و نشان کشیده باشد .

نفت تهران۱راه آهن۲

نفت تهران که در هفته اول در برابر پرسپولیس بازی زیبایی به نمایش گذاشته بود در این هفته حریف راه آهن استیلی نشد و در این دیدار شکست خورد .

پیکان۰سایپا۰

پیکان با درخشش رحمتی یک تساوی برابر سایپا گرفت که اگر رحمتی نبود چه بسا پیکان یک باخت دیگر میداد . در خوشبینانه ترین حالت پیکان تیم میلیاردرها امسال برای بقا میجنگد.

فولاد۲پرسپولیس۰

دیدار قرمزهای تهران و اهواز را قهرمان فصل قبل برد. فولاد در این دیدار هرآنچه میخواست کرد هم به تیر زد هم به تور . فولادیها که با از دست دادن مهره های زیاد و تعویض مربی هواداران خود را ناامید کرده بودند به انها شور و امید دادند و در مقابل یاران علی دایی باز مثل سالیان قبل هواداران خود را از همین ابتدا ناامید کردند .

ملوان ۰ صبای قم۰

ملوانی ها در یک بازی سراسر هجومی موفق به شکست صبای قم نشدند . ملوان در این دیدار هرچه زد به در بسته خورد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند .

ذوب آهن۰تراکتورسازی۰

تساوی عادلانه ترین نتیجه برای دو تیم بود . در نیمه اول بازی کسل کننده ای را شاهد بودیم ولی در نیمه دوم دو تیم موقعیتهایی را بر روی دروازه ها داشتند که در نهایت هیچ یک به گل تبدیل نشد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

نفت مسجد سلیمان۰- پدیده مشهد۳

میزبان بی تماشاگر در این بازی حرفی برای گفتن نگذاشت و پدیده ای ها مقتدر ترین نتیجه لیگ را تا اینجا به دست آوردند . عنایتی مهاجم کهنه کار پدیده باز نشان داد دود از کنده بلند میشود .

استقلال تهران۱ استقلال خوزستان۰

در آخرین دیدار هفته دوم دو تیم آبی پوش تهران و اهواز به مصاف هم رفتند . در دیدارزیبایی که فروزان دروازه بان استقلال ستاره بازی بود و آرش برهانی پنالتی خراب کرد شاه کلید بازی از روی نیمکت استقلال بلند شد و امیر قلعه نوعی با اعتماد به رمضانی جوان سه امتیاز شیرین را روی حرکت او و ضربه تمام کننده سجاد شهباززاده به دست آورد .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.