نتایج هفته ششم لیگ برتر

بازیهای هفته ششم لیگ برتر برگزار شد و ۱۵ گل در ۸ دیدار برگزار شده به ثمر رسید . نتایج هفته ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

نفت تهران۰ پیکان۰

پیکان بعد از گذشت ۶هفته از لیگ هنوز موفق به زدن گل نشده است و پیکان هم به نتایج پرنوسان خود ادامه میدهد . به نظر می رسد  منصور ابراهیم زاده راه حلی برای خروج از بحران ندارد .

تراکتورسازی۳نفت مسجد سلیمان۰

نتیجه ای قابل پیش بینی که با اخراج بازیکن نفتی در نیمه اول قابل پیش بینی تر از قبل هم شد . شاگردان رسول خطیبی با این برد و به لطف تساوی تیمهای بلاتر به رده دوم صعود کردند.

استقلال تهران ۳– گسترش فولاد تبریز۰

استقلال مدل ۹۳ رحم ندارد و به هر تیمی می رسد می برد . استقلال در روزی که مثل بازیهای قبلی خود زیبا بازی نکرد باز ۳ گل زد و چندین گل هم نزد تا همچنان صدرنشین بی چون و چرای لیگ باشد .

ذوب آهن اصفهان۱سپاهان اصفهان۱

دربی اصفهان با تساوی به پایان رسید و سپاهان در دومین هفته متوالی هم امتیاز از دست داد و آن هم در شرایطی که ذوب آهن از دقیقه ۸۰ ده نفره شده بود .

فولاد خوزستان۰سایپا۰

وقتی دو پنالتی از یک تیم در یک بازی گل نشود سرمربی چکار می تواند انجام دهد؟ سرمربی فولاد باید زمانی هم برای آموزش پنالتی زنی در تیمش قرار دهد تا من بقیه تیمها هم مثل تیم آقا معلم با خوش شانسی زمین بازی را ترک نکنند .

پدیده مشهد ۳– راه آهن۰

شاید زمانی که میخواستند اسم پدیده را انتخاب کنند میدانستند یکروز این تیم پدیده لیگ خواهد شد . شاگردان مرزبان یاران استیلی را در هم کوبیدند و به رده سوم جدول راه یافتند . شیث رضایی که در آبروریزیهای تیمهای زیادی نقش داشته است اینبار هم از این لحاظ برای راه آهن کم نگذاشت.

ملوان بندر انزلی۱ – استقلال خوزستان۱

دو تیمی که در سطح بازی در لیگ برتر ایران نشان نداده اند به تساوی دست یافتند تا همچنان فانوس به دست لیگ را ادمه دهند .

صبای قم۰پرسپولیس۲

پرسپولیس با دو گل صبای قم را شکست داد تا مموقتا علی دایی و یارانش از گزند انتقادات هواداران و پیشکسوتان و رقبا و روزنامه ها و… در امان باشند . از بخت بد دایی این هفته باید به مصاف تراکتورسازی برود .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.