نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر

بازیهای هفته نوزدهم لیگ برتر  برگزار شد و نتایج جالب توجهی به دست آمد . نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر را در زیر مشاهده میکنید :

پیکان تهران۱-گسترش فولادتبریز۱

تیمهای انتهای جدولی پیکان و گسترش فولاد برابر هم به تساوی دست یافتند . تساوی که به درد هیچ کدام از تیمها نمیخورد به خصوص گسترشی که هر روز با کمالوند بیشتر بوی سقوط را احساس میکند .

سایپای البرز۰استقلال تهران۱

استقلال در ادامه حضور پرقدرت خود در نیم فصل دوم سایپا را در کرج شکست داد تا خود را در یک قدمی صدرجدول ببیند .

سپاهان اصفهان۱نفت تهران۱

در حساسترین بازی هفته زردهای تهران و اصفهان به تساوی رسیدند تا نفت صدر را از دست دهد و سپاهان رده دوم را .

راه آهن۰ذوب آهن اصفهان۳

ذوب آهن که با قدرت تمام تیمها را از پیش رو بر میدارد اینبار راه آهن را در هم کوبید تا چشم به رده های بالایی جدول و حداقل کسب سهمیه آسیا داشته باشد .

نفت مسجد سلیمان۱صبای قم۰

نفت مسجد سلیمان با بردی که برابر صبا به دست آورد خود را یک پله دیگر در جدول بالا کشید و صبایی که بعد از رفتن مرفاوی , تیره روزیهایش با تارتار آغاز شد .

تراکتورسازی تبریز۱-پدیده مشهد۳

تراکتورسازی دوران بد و وضعیت بحرانی را پشت سر میگذارد و به همه تیمها امتیاز میدهد انها که در نیم فصل اول در صدر جدول بودند تا رده پنجم جدول پایین آمده اند و با شروع مسابقات آسیایی کار بسیار دشوارتری خواهند داشت .

پرسپولیس تهران۰ -ملوان بندر انزلی۱

قوهای سپید انزلی در تهران بال گشودند . انزلی چی ها فقط پرسپولیس را میبرند و توان شکست هیچ تیمی را ندارند . باخت پرسپولیس هم عادی ترین اتفاق اینروزهای فوتبال ایران است .

استقلال خوزستان۰فولاد خوزستان۳

دربی اهوازی ها با برد قاطع سرخپوشان تمام شد تا فولادی ها به صدر جدول دست یابند . دیداری که آبی های اهوازی  از دقایق اولیه مجبور به بازی با ده بازیکن شدند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.