نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر

بازیهای هفته پانزدهم لیگ برتر انجام شد و با پایان نیم فصل اول تیم استقلال خوزستان در صدر جدول قرار گرفت و قهرمان نیم فصل شد .

نتایج بازیهای هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است :

لیگ-برتر

استقلال اهواز ۰- تراکتورسازی تبریز۲

پیروزی تراکتورسازی در این دیدار قابل پیش بینی بود و استقلال اهواز با این بضاعت توان مقابله با هیچ تیم لیگ برتری را ندارد .

نفت تهران۱سایپای البرز۰

تیم علی منصوریان که اندک اندک خود را به رده های بالایی جدول نزدیک میکند در برابر تیم خوب سایپا هم به پیروزی رسید تا چشم به بازی عقب افتاده خود بدوزد تا با برتری در آن دیدار در جدول وضعیت خود را بهتر هم بکند .

استقلال تهران۱صبای قم۰

استقلال در این دیدار خیلی زود ۱۰ نفره شد و این روند بازی را دگرگون کرد . استقلال با وجود اینکه به علت یک گل زده و یک نفر کمتر مجبور به دفاع شد ولی موقعیت گل زیادی به صبا نداد تا حدی که علی دایی برای اولین بار شکست را قبول کرد و استقلال را شایسته پیروزی دانست .

ملوان انزلی۰-سیاه جامگان۰

دو تیم میانه پایین جدول هم به تساوی بدون گل دست یافتند تا همچنلن چشم به رقابت های نیم فصل دوم داشته باشند تا با تقویت تیم خود پای به این رقابت ها بگذارند .

راه آهن تهران ۰پرسپولیس تهران۲

پرسپولیسیها که بهترین تیم چند سال اخیرشان را دارند با برد برابر تیم ضعیف راه آهن به جمع بالانشین ها نزدیک شدند و خود را تا رده چهارم جدول بالا کشیدند .

پدیده مشهد۱ –سپاهان اصفهان۱

بازهم سپاهان نتوانست ببرد و سه امتیاز را به دست آورد تا مشخص شود مشکلات مدافع عنوان قهرمانی خیلی بیشتر از آنیست که تصور میشود .

گسترش فولاد تبریز۱فولاد خوزستان۱

کسب یک امتیاز از تبریز برای فولاد از نظر نتیجه نمیتواند بد باشد ولی برای آنها در جدول زیاد موثر نخواهد بود و همچنان اختلاف زیادی با تیمهای بالاتر ایجاد میکنند تا زنگ خطر بیشتر از گذشته به گوش برسد .

ذوب آهن اصفهان۰استقلال خوزستان۱

استقلال خوزستان به معنی واقعی امسال یک پدیده بود و با شکست دادن تیم یکدست و خوب ذوب آهن قهرمان نیم فصل اول شدند تا همه فوتبالی ها را در شگفتی فرو ببرند . صدرنشینی که کمترین هزینه ها و ارزانترین بازیکنان را در اختیار دارد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.