نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر

بازیهای هفته چهاردهم با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید و تراکتورسازی با تساوی برابر استقلال صدر جدول را حفظ کرد . نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر را در زیر مرور می کنیم:

 

سپاهان اصفهان ۱نفت مسجدسلیمان ۰

سپاهان با برتری خفیف برابر نفت مسجد سلیمان و با توجه به از دست دادن امتیاز توسط رقبا به رده دوم جدول رسید . نفت مسجد سلیمان نیز علی رغم شکست بالاتر از ملوان در رتبه ماقبل پایانی قرار گرفت .

 

راه آهن تهران۰پیکان تهران۰

دوتیم هم امتیاز لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافتند تا در میانه جدول و بدون تغییر جایگاه در جدول رده بندی قرار بگیرند .

 

پرسپولیس تهران ۲-گسترش فولاد تبریز۲

پرسپولیس در روزی که با دو گل از گسترش جلو بود باز نتوانست به برتری دست یابد و بازی با تساوی به پایان رسید . جدای از نتیجه بازی دو نکته تکرایدر این بازی وجود داشت یکی قهرهای دنباله دار بازیکنان پرسپولیس و سومین گل به خودی سوشا مکانی .

 

پدیده مشهد۰ –فولاد خوزستان۰

فولاد خوزستان با تساوی برابر پدیده جایگاه دوم جدول را از دست داد و به رتبه سوم سقوط کرد . پدیده ای ها هم با این تساوی در میانه جدول باقی ماندند.

 

ملوان انزلی۱- ذوب آهن اصفهان۳

مثل اینکه ملوان عزم خود را برای سقوط به دسته پایین تر جزم کرده و اینبار در خانه مغلوب ذوب آهنی شد که خود از تیمهای انتهای جدولی به شمار می رود .

 

استقلال خوزستان۲سایپا ی البرز۰

سایپا که بازیهای خوبی از خود به نمایش می گذاشت از سه بازی قبل روی دور شکست قدم بر می دارد و اینبار هم مغلوب یاران عبدالاه ویسی شد . خوزستانی ها هم بعد از چند هفته رنگ برد را به خود دیدند.

 

صبای قم۱نفت تهران۲

نفت تهران با علی منصوریان نتایج بسیار خوبی می گیرد و اینبار هم صبای قم را شکست داد و تا رده چهارم جدول و بالاتر از استقلال قرار گرفت.

 

تراکتورسازی تبریز۲استقلال تهران۲

در روزی که عدالت فوتبالی رعایت نشد دو تیم تراکتورسازی و استقلال به تساوی دو بر دو دست یافتند . استقلالیها در این دیدار حاکم مطلق بازی بودند ولی باز اشتباه در خط دفاعی باعث شد از سه حمله تراکتورسازی در مجموع بازی دو گل دریافت نمایند . شاید این بازی یکی از بهترین بازیهای فصل استقلال بود .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.