نتایج هفته چهارم لیگ برتر

لیگ-برتر

هفته چهارم لیگ برتر انجام شد و از نکات مهم بازیهای این هفته شکست و تساوی تیمهای مدعی مانند فولاد و سپاهان و سایپا و ادامه قعر نشینی پرسپولیس و بازگشت استقلال به بالای جدول بود . هفته چهارم لیگ برتر را باهم مرور می کنیم :

 

نفت تهران۳-ملوان انزلی۳

در یک بازی زیبا و پرگل دو تیم ملوان و نفت به تساوی سه بر سه رسیدند تا نفتی ها همچنان منتظر اولین برد خود باشند و در آستانه مسابقات آسیایی وضعیت خوبی نداشته باشند .

گسترش فولاد۱ -سیاه جامگان۰

گسترش فولاد در یک بازی برتر نسبت به سیاه جامگان به برتری رسید و بعد از این بازی رسول خطیبی اولین مربی جدا شده لیگ برتر باشد و سیاه جامگان که وضعیت خوبی ندارد .

پرسپولیسذوب آهن اصفهان۲

باخت پرسپولیس در این سالها طبیعی ترین اتفاقات هفته است و تعجب برانگیز نیست . ذوبی ها باز هم در نیمه دوم راه افتادند و با استفاده از مهاجمین تیزهوش خود پرسپولیس را مغولوب ساختند . پرسپولیسیها طبق معمول زمین و زمان را مقصر باخت دانستند الی خودشان .

سپاهان اصفهان۱فولاد خوزستان۱

در روزی که سپاهان کاملا تیم برتر میدان بود نتوانست به پیروزی برسد تا نوار بردهای این تیم پاره شود . فولادی ها هم فقط با سه امتیاز در رده ۱۴ جدول جای خوش کرده اند .

استقلال خوزستان۱سایپا۰

یاران عبدالاه ویسی با توپ پر به لیگ برتر آمده اند و این تیم با جوانان خود به سومین برد خود در هفته چهارم دست یافت تا در رده دوم جدول باشد آن هم با غلبه بر تیم سایپا که امسال هزینه های زیادی کرده .

پدیده مشهد۱ –تراکتورسازی تبریز۰

تراکتوری ها در این هفته مغلوب پدیده شدند و نشان دادند تونی نتوانسته تیم جون داری را علی رغم در اختیار داشتن تمام بازیکنان بزرگ درست کند .

راه اهن تهران۲صبای قم۱

راهآهن در برابر صبای علی دایی به برتری رسید تا به خود علی دایی هم ثابت شود که با چند بازیکن پابه سن گذاشته و افول کرده کار سختی را در لیگ برتر خواهد داشت .

استقلال اهواز۱استقلال تهران۲

بازی در آن گرمای ظاقت فرسای اهواز زیبا از آب در آمد و استقلال با تقسیم قوا در طول نود دقیقه توانست میزبان خود را شکست دهد و سه امتیاز داغ را از اهواز به سوغات بیاورد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.