نتایج کامل بازی های هفته سیزدهم

مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید و تیمهای مدعی بجز استقلال حریفان خود را شکست دادند . نتایج کامل بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر  به این شرح است:

 

پیکان تهران ۰ –پرسپولیس تهران۱

پرسپولیس در یک بازی سرد و بی روح موفق شد با گل نوری پیکان را شکست دهد و یک پله در جدول بالا بیاید .

 

فولاد خوزستان ۱-ملوان انزلی۰

فولاد خوزستان با گل دقیقه ۹۰ سروش رفیعی از نقطه کرنر فولاد را صاحب ۳ امتیاز این دیدار کرد و ملوان در انتهای جدول باقی ماند .

 

نفت تهران۱-پدیده مشهد۰

نفت تهران در برابر پدیده به برتری دست یافت تا فاصله خود با تیمهای بالای جدول را کمتر کند و پدیده در میانه جدول باقی ماند .

 

استقلال تهران ۱-صبای قم۱

استقلالیهابازهم ناکام بودند تا رده دوم جدول را هم از دست بدهند . استقلال در چند بازی اخیر بسیار دور از انتظار نتیجه گرفته است و کم کم صدای اعتراض هواداران شنیده می شود .

 

سایپای البرز۱راه آهن تهران۲

سایپا که چندین هفته بود در لیگ برتر خوب نتیجه می گرفت بعد از حذف از جام حذفی اینبار در لیگ برتر و ناباورانه در برابر راه آهن تن به شکست داد تا راه آهن هم اندکی رنگ آرامش به خود گیرد .

 

سپاهان اصفهان ۳-استقلال خوزستان۲

سپاهان در یک بازی پر گل از شکست پیروزی ساخت و در بین تیمهای بالانشین جدول باقی ماند . داوری این دیدار هم حرف و حدیث فراوان داشت .

 

گسترش فولاد تبریز۱تراکتورسازی تبریز۳

همانطور که قابل پیش بینی بود و مثل دربی های قبلی تبریز باز گسترش فولاد ۳ امتیاز دیگر را تقدیم تراکتورسازی کرد تا جای خود را در صدر جدول محکم تر کند .

 

نفت مسجد سلیمان۱ذوب آهن اصفهان۱

نفت مسجد سلیمان یک امتیاز از ذوب آهن گرفت و یک پله در جدول بالا آمد تا ملوان به قعر جدول بچسبد . البته این تساوی خوشایند هیچ کدام از دو تیم نبود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.