نتایج کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر

هفته بیست و دوم لیگ برتر با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید و سه تیم مدعی بالای جدول حریفان خود را شکست دادند و جایگاه های خود را حفظ کردند . نتایج کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر به شرح زیر است :

صبای قم۱راه آهن تهران۰

صبای قم که با تارتار نتایج خوبی نگرفته در این بازی برابر راه آهن به برتری دست یافت تا نوار ناکامی هایش پاره شود و در مقابل راه آهن با سومین مربی فصل خود نیز میبازد تا به شدت خطر سقوط را احساس کند .

ملوان انزلی۱-سپاهان اصفهان ۰

ملوانی ها که در نیم فصل دوم به هیچ تیمی رحم نمیکنند اینبار هم برابر سپاهان به برتری دست یافتند تا کاملا از منطقه خطر جدول جدا شوند . فیروز کریمی در ملوان کاری کرده است کارستان .

ذوب آهن۴سایپا ی البرز۱

ذوب آهن تیم آقا معلم را گلباران کرد تا همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهد . ذوب آهن که استارت موفقیتهایش را از میانه های نیم فصل اول زده است همچنان روی نوار برد گام بر میدارد .

استقلال تهران۱نفت مسجد سلیمان ۰

استقلال , نفت مسجد سلیمان را برد ولی نه به راحتی که تصور میشد . نفتی ها نیز در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و نشان دادند حریف دست و پا بسته ای نیستند .

نفت تهران ۲-گسترش فولاد تبریز۱

نفت تهران در حالی که گل اول را از گسترش فولاد دریافت کرده بود دو گل به ثمر رساند و پیروز شد تا صدرنشینی را از دست ندهد و جدال هفته بعدش با استقلال پیش از پیش حساس باشد .

فولاد خوزستان۰ –پیکان تهران۰

پیکان در اهواز نتیجه خوبی گرفت و فولادی ها را در زمین خود متوقف کرد تا فولاد از صدرنشینان عقب بیافتد و در رده پنجم جدول قرار بگیرد .

تراکتورسازی تبریز۱پرسپولیس تهران ۰

نبرد قرمزهای تبریز و تهران پرحاشیه و همراه با درگیری های زیاد بود که در نهایت تراکتورسازان موفق شدند با تک گل ثاقبی به برتری دست یابند تا رده دوم جدول را از دست ندهند . پرسپولیسیها که اندکی بهتر از قبل بازی میکنند همچنان نای برد در لیگ ایران را ندارند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.