نتایج کامل هفته دوازدهم لیگ برتر

بازیهای هفته دوازدهم در شرایط خاص و بدون حضور دوربینهای فیلم برداری برگزار شد و نتایج جالب توجهی چون باخت سپاهان و تراکتورسازی و پرسپولیس رقم خورد . نتایج کامل هفته دوازدهم لیگ برتر را در زیر مرور میکنیم و فقط اینبار با توجه به عدم پخش بازیها اطلاعات کمتری در دست است:

صبای قم۱گسترش فولاد تبریز۰

گسترش فولاد اولین باخت خود را با فراز کمالوند نیز کسب کرد تا رسما به جمع تیم های قعر نشین اضافه شود ودرمقابل صبای قم بعد از حذف از جام حذفی یک برد روحیه بخش در لیگ به دست آوردند.

 

پرسپولیس تهران۱سایپای کرج ۱

باخت پرسپولیس این روزها آنقدر طبیعی شده است که کسی از این مورد تعجب نکند . پرسپولیسیها نشان دادند مشکل این تیم فقط در زمینه سرمربی نبوده و همچنان این تیم سوهان روح هوادارانش هست . تیم مجید جلالی هم تیم یکدست و خوبی شده است و خوب نتیجه میگیرد. اتفاق ویژه این بازی هم گلزنی مهاجم محبوب استقلالیها یعنی میلاد میداوودی بود که از فاصله دور دروازه نیلسون را باز کرد.

 

استقلال خوزستان ۰نفت مسجد سلیمان۰

داربی خوزستانی ها بدون گل به پایان رسید و نفتی ها همچنان قعر نشین جدول باقی ماندند .

 

پدیده مشهد۱ –استقلال تهران۱

استقلال از مشهد یک امتیاز گرفت و با توجه به باخت خانگی تراکتور سازی فاصله خود را با این تیم کمتر کرد . این بازی یکی از جذاب ترین و سرعتی ترین بازیهای لیگ بود .

 

ملوان۱-نفت تهران۱

بازی که تا دقایق پایانی صفر بر صفر دنبال میشد در دقایق پایانی دو گل به ثمر رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند . این تک امتیاز ها برای ملوان کمکی نخواهد کرد و آنها برای فرار از قعر جدول به ۳ امتیازهای بازیهای خانگی نیاز دارند .

 

ذوب آهن اصفهان۰فولاد خوزستان۱

فولاد در اصفهان به برتری رسید تا بعد از حذف از جام حذفی هم روحیه را دوباره به اهوازیها برگرداند و هم اینکه به جمع مدعیان برگردد . تیره روزیهای ذوب آهن هم با یحیی گل محمدی همچنان ادامه دارد .

 

راه آهن تهران-۱سپاهان اصفهان۰

سپاهان اینروزها خوب میبازد و عادت به باخت کرده است و آنهم برابر تیمهایی که کسی انتظارش را ندارد . بعد از باخت به گل گهر سیرجان آنها مغلوب راه آهن شدند تا راه اهن هم اندکی از بحران خارج شود .

 

تراکتورسازی تبریز۱پیکان تهران۲

پیکان در تبریز دست به کار بزرگی زد و موفق شد تراکتورسازی را شکست دهد . هرچند تراکتورسازی با این باخت همچنان صدرنشین باقی ماند ولی سایه تیمهای پشت سری را به شدت احساس می کند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.