نتایج کامل هفته هفتم

بازیهای هفته هفتم لیگ برتر با انجام هشت بازی به اتمام رسید که در پایان این هفته استقلال صدر نشین ماند و تراکتورسازی پرسپولیس را در هم کوبید و پیکان اولین برد خود را به دست آورد . نتایج کامل هفته هفتم به شرح زیر است:

گسترش فولاد ۱– نفت تهران ۱

نفت تا دقیقه ۸۷ از گسترش در تبریز پیش بود و با ۳ امتیاز خارج از خانه فاصله زیادی نداشت ولی میثم نقی زاده با گل خود اجازه کسب ۳ امتیاز را به شاگردان منصوریان نداد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند .

سپاهان اصفهان  ۱ – ملوان انزلی ۱

سپاهانبرای سومین هفته متوالی موفق به برد نشد و اینبار در خانه برابر ملوان به تساوی رسید تا فاصله خود را با صدر بیشتر و بیشتر کند .

نفت مسجد سلیمان ۰– استقلال تهران ۲

استقلال در روزی که ۵ بازیکن غایب داشت و با گرمای ۴۳ درجه هوا هم در حال مبارزه بود توانست ۳ امتیاز دیگر را کسب کند و همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد . البته نفتی ها در این بازی خوب بازی کردند و نشان دادند با رفع مشکل گلزنی خود می توانند در لیگ حرفی برای گفتن داشته باشند .

استقلال خوزستان ۱-پدیده مشهد ۱

همه اتفاقات این بازی در چند دقیقه پایانی اتفاق افتاد و جایی که در دقیقه ۸۶ یاران ویسی از روی نقطه پنالتی دروازه پدیده را باز کردند و عنایتی در دقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی جواب گل خوزستانیها را داد تا همچنان تا پایان هفته هفتم پدیده تیم بی شکست باشد .

سایپا ۱- ذوب آهن اصفهان ۰

یحیی گل محمدی هرچقدر در نفت خوب نتیجه می گرفت به همان میزان در ذوب آهن افتضاح نتیجه گیری کرده است . شاگردان آقا معلم به صورت لاک پشتی و با حوصله در جدول بالا آمدند و الان در بین ۶ تیم برتر لیگ برتر قرار دارند .

پرسپولیس تهران ۱ تراکتورسازی تبریز ۳

بازی با دو نیمه کاملا متفاوت . نیمه اول یاران دایی برتری نسبی به رقیب داشتند و با تک گلبنگر مزد برتری خود را گرفتند و در نیمه دوم یاران خطیبی هر آنچه که می خواستند بر سر پرسپولیس آوردند تا علی دایی باز دستان خود را به نشانه تسلیم بالا ببرد.

پیکان ۱- فولادخوزستان ۰

اولین گل پیکان در لیگ مصادف شد با اولین برد آنها . پیکانی ها انگار در انتظار بازی با مدافع عنوان قهرمانی بودند تا اولین برد خود را به دست آورند و بعد از ۶ هفته ابراهیم زاده نفس راحتی بکشد.

راه آهن ۲-صبای قم ۲

بازی جذاب و پر گلی که با تساوی دو بر دو به پایان رسید و صمد مرفاوی در پایان این مسابقه استعفا داد .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.