نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر

هفته پنجم لیگ برتر با برگزاری ۶ بازی در روز یکشنبه و ۲ بازی در روز دوشنبه به پایان رسید و استقلال به صدر جدول رسید و پدیده همچنان بی شکست ماند . نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

تراکتورسازی۴صبای قم ۲

تراکتورسازی که با دو گل از حریف خود عقب افتاده بود با کمک ادینهو نه تنها این دو گل را جبران کرد بلکه ۴ بر۲ پیروز شد . شاگردان خطیبی در نیمه دوم این بازی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند تا با کسب این ۳ امتیاز از دیگر رقبا عقب نمانند و صبایی ها هم اولین شکست فصل را تجربه کردند.

سایپا۲ نفت تهران ۱

چیزی که در مورد این بازی به طور خلاصه می توان گفت این است که نفت بازی کرد و سایپا برنده شد . شاگردان جلالی از معدود موقعیت های خود استفاده کردند و اولین برد  فصل خود را به دست آوردند .

سپاهان۱فولاد۱

دو تیم اول و دوم جدول تا پایان هفته چهارم به تقسیم امتیازات پرداختند تا صدر جدول را به استقلال تعارف کنند . سپاهان تیم برتر میدان بود ولی نتیجه ای که حاصل شد با این قضیه منافات داشت و فولاد با دست پر اصفهان را ترک کرد.

پیکان۰استقلال تهران۳

رحمتی و یارانش در برابر استقلال در یک کلام حرفی برای گفتن نداشتند . استقلال در این بازی ۳ تا زد و خیلی بیشتر از این تعدا هم میتوانست بزند و نزد . استقلالیها که زیباترین بازیهای لیگ را انجام میدهند در این بازی هم با انجام فوتبال شناور و استفاده از تمام نقاط زمین فرصت عرض اندام به حریف را ندادند . با بازگشت مدافعین مصدوم استقلال این تیم یکی از بهترین تیمهای ایرانی چند سال اخیر خواهد بود و صد حیف که در آسیا حضور ندارد.

استقلال خوزستان۱ذوب آهن۱

دو تیم انتهای جدولی لیگ به تساوی رسیدند تا همچنان در قعر جدول باقی بمانند .

نفت مسجد سلیمان۱گسترش فولاد۱

مسجد سلیمانی ها تیم بدون برد لیگ در این هفته هم نتوانستند به پیروزی برسند و در دقیقه ۸۱ گل دریافت کردند تا همچنان در انتهای جدول جاخوش کرده باشند .

راه آهن۱ -ملوان۰

راه آهنی ها در برابر ملوانی ها به برتری دست یافتند تا همچنان در کمر جدول باقی بمانند و نتایج پرنوسان ملوانی ها ادمه داشته باشد .

پرسپولیس۱ – پدیده مشهد۱

تیم دایی توان برد هیچ تیم لیگ برتری را ندارد و دیروز هم با پدیده مساوی کردند تا هم پدیده تیم بی شکست لیگ باقی بماند و هم اولین فریاد حیا کن رها کن لیگ برای مربی ۲٫۵ میلیاردی به صدا در آید.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.