نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر

هفته چهارم لیگ برتر با انجام ۸ بازی به پایان رسید و بعد از انجام این بازیها تیمهای سپاهان و فولاد و استقلال در صدر جدول باقی ماندند . نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

پدیده مشهد ۱– تراکتور سازی تبریز۰

تراکتور سازی تبریز در مشهد مغلوب شگفتی ساز لیگ تا این لحظه شد . پدیده ای ها که یک پنالتی صد درصد به نفعشون گرفته نشده بود با حوصله فوتبال بازی کردند و در نهایت با یک گل به برتری رسیدند . این نتیجه میتواند آغاز روند نزولی یاران رسول خطیبی نیز باشد .

نفت تهران ۳سپاهان اصفهان۰

عجیب ترین نتیجه هفته را شاگردان منصوریان رقم زدند . آنها سه گل به سپاهانی ها زدند و ترمز این تیم را کشیدند . به نظر میرسد با نبود شجاع خلیل زاده محروم سپاهان در خط دفاعی مشکلات زیادی خواهد داشت .

گسترش فولاد۱- پیکان تهران۰

تیم جوان تارتار در برابر میلیادرهای پیکانی به یک برد شیرین دست یافت تا کار برای منصور ابراهیم زاده هفته به هفته سخت تر از قبل بشود .

ذوب آهن۲راه آهن۲

دو تیم به نتیجه تساوی دو بر دو رسیدند و شاگردان یحیی گل محمدی در دقیقه ۹۶ از شکست گریختند . ناجی ذوب آهن هم یک دفاع به نام هادی محمدی بود .

صبای قم۲نفت مسجد سلیمان۰

صبای قم امسال شروع بسیار خوبی داشته و اگر روند ادامه یابد شاید بهترین سال سرمربی گری صمد مرفاوی رقم بخورد . در سوی مقابل مسجد سلیمانی ها هم عزم خود را از همین ابتدای لیگ برای بازگشت به دسته اول جمع کرده اند .

استقلال تهران۳سایپای کرج۲

بازی استقلال و سایپا زیباترین بازی هفته بود و تماشاگران این دیدار از دیدن یک فوتبال زیبا سیراب شدند . البته شاید اگرامیر قلعه نوعی مدافعان خود را داشت نتیجه بهتری کسب می کرد . تیم قلعه نوعی هم از زمین هم از هوا هم شوت گل میزند و فوتبال زیبایی به نمایش می گذارد .

فولاد خوزستان۱استقلال خوزستان۰

دربی اهواز طبق پیش بینی ها با برد فولادی ها تمام شد . عبدالاه ویسی هم برای دوام تا پایان لیگ کار سختی دارد و فولاد با از دست دادن همه مهره هایش هنوز به عنوان مدعی ودربالای جدول قرار دارد.

ملوان۲- پرسپولیس۱

پرسپولیبسیها با گرانترین مربی لیگ آنقدر بد کار میکنند که جای هیچ تحلیلی باقی نماند . میانگین یک امتیاز برای هر بازی برای تیمهایی است که برای بقا میجنگند نه تیمهایی که داعیه قهرمانی دارند .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.