نتایج کامل هفته ۱۵ لیگ برتر

هفته پانزدهم لیگ برتر با اتفاقات و نتایج عجیبی رقم خورد به طوری که از ۵ تیم بالای جدول فقط یک تیم موفق به کسب سه امتیاز شد . نتایج کامل هفته ۱۵ لیگ برتر را باهم مرور می کنیم :

 

نفت مسجد سلیمان۳ – ملوان بندرانزلی۲

نفت مسجد سلیمان با وجود اینکه از دقیقه ۸ ده نفره شد ولی ملوان این روزها آنقدر ضعیف شده است که برابر نفت مسجد سلیمان ۱۰ نفره هم به راحتی شکست بخورد .

 

نفت تهران۲تراکتورسازی تبریز۱

شاگردان علیرضا منصوریان نشان دادند که به حق یکی از مدعیان عنوان قهرمانی هستند . نفتی ها در این دیدار برتر از حریف صدرنشین خود بودند و با شایستگی به پیروزی رسیدند .

 

پیکان تهران ۱-استقلال خوزستان۱

پیکان و استقلال خوزستان به یک امتیاز بازی دست یافتند . یک امتیازی که به درد هیچ کدام از تیم ها نمیخورد و به خصوص پیکان که زمزمه هایی از تعویض مربی در آن به گوش می رسد .

 

سایپای البرز۲سپاهان اصفهان۲

سایپا در روزی که سپاهان با توجه به شکست تراکتورسازی میتوانست خود را به صدر جدول برساند اجازه اینکار را نداد . شاگردان فرکی و جلالی به تساوی ۲ بر۲ رسیدند .

 

ذوب آهن اصفهان۲ -پدیده مشهد۰

پدیده مشهد که هر چه از لیگ برتر می گذرد از صدر فاصله و به قعر جدول نزدیک تر می شود در برابر ذوب آهنی شکست خورد که بعد از طی کردن بحران ابتدای فصل در روند رو به رشدی قرار گرفته اند .

 

فولاد خوزستان۰صبای قم۱

صبای قم که خیلی بیشتر از حد انتظارات ظاهر شده در خوزستان برابر فولادی قرار گرفت که این فصل از زمین و آسمان انواع بدبختی ها بر سر این تیم وارد می شود .

 

گسترش فولاد تبریز۲راه آهن تهران۲

رقابت تیمهای قعر نشین جدول را آبی های تبریزی بردند تا به روحیه و امیدواری بیشتری به استقبال نیم فصل دوم لیگ برتر بروند . کار شاگردان استیلی در نیم فصل دوم سخت خواهد بود مگر اینکه چند بازیکن خوب در تعطیلات نیم فصل جذب کنند .

 

استقلال تهران۱پرسپولیس تهران۲

دربی ۷۹ به سود سرخ های تهران به پایان رسید . در این دیدار استقلالیها پیش افتادند و موقعیت های زیادی هم داشتند ولی عقب کشیدن بی دلیل تیم از اواسط نیمه دوم و اشتباهات فردی باعث شکست این تیم شد . این برد می تواند روحیه بازیکنان و کارد فنی و هواداران پرسپولیس را برای ادامه لیگ بیشتر کند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.