نتایج یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی

بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برگزاری۸ دیدار به پایان رسید و دو تیم لیگ برتری دیگر نیز از تیمهای دسته های پایین تر شکست خوردند و حذف شدند . نتایج یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی  را در زیر مرور می کنیم :

 

استقلال خوزستان ۲-ذوب آهن اصفهان ۳

در یک دیدار جذاب و تماشاگر پسند ذوب اهن با نتیجه سه بر دو استقلال خوزستان را شکست داد . این بازی در مورد داوری نیز حرف و حدیث فراوانی داشت . ذوب آهن در مرحله بعد با استقلال تهران بازی خواهد کرد .

 

نفت مسجد سلیمان۰گل گهر سیرجان۰

(۴)                                   (۲)

این بازی در وقتهای قانونی و اضافی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید ودر ضربات پنالتی گل گهر سیرجان به برتری رسید و حریف پرسپولیس در مرحله بعدی شد .

 

پرسپولیس تهران۱راه آهن تهران۱

(۴)                              (۱)

این بازی هم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و راه آهن نتوانست از گل برتری خود محافظت کند در ضربات پنالتی پرسپولیسیها بهتر عمل کردند و ۴ بر۱ راه آهن را مغلوب کردند .

 

صنعت ساری۲پیکان تهران۰

صنعت ساری  موفق شد پیکان لیگ برتری را حذف کند و به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی راه یابد . ساروی ها در مرحله بعدی باید با نفت تهران مسابقه دهند .

 

گسترش فولاد تبریز ۱-پدیده مشهد۲

گسترش فولاد حریف پدیده و رضا عنایتی کهنه کار نشد تا بعد از مسابقات لیگ برتر در جام حذفی نیز ناکامی را تجربه کنند . فعلا که شوک تعویض مربی و آمدن کمالوند کارساز نبوده است .

پدیده در مرحله بعد به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت .

 

سایپای البرز ۰-تراکتورسازی تبریز۰

(۱)                        (۳)

یکی از حساسترین بازیهای این مرحله در پایان وقتهای قانونی و اضافه بدون گل به اتمام رسید و در ضربات پنالتی تراکتورسازی موفق شد در روزی که مجید جلالی در سوگ پدر بود سایپا را شکست داده و به مرحله بعد راه یابد .

 

نفت تهران۱شهرداری اردبیل۰

نفت تهران در برابر شهرداری اردبیل به سختی و با یک گل به برتری رسید و از بخت این تیم در مرحله بعد باز حریف یک تیم ناشناخته و پر انگیزه دیگر به نام صنعت ساری شد .

 

استقلال تهران۴پارسه تهران۲

استقلال در روزی که موقعیت های بی شماری داشت و با اخراج شهباززاده ۱۰ نفره شده بود با نتیجه ۴ بر۲ پارسه را شکست داد و حریف ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی شد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.