نجف نژاد : باید سکان هدایت استقلال را دو بازی آینده به فرد دیگری بدهیم

نجف نژاد

مقداد نجف نژاد رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره بازی دیروز استقلال گفت : اصلا بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم. به عنوان رییس هیأت مدیره باشگلاه استقلال اصلا از این بازی رضایت نداشتم. به نوعی می توان گفت که ما یک فرصت طلایی را به راحتی از دست دادیم.

وی درباره اعتراض هایی که به امیر قلعه نویی صورت گرفت بیان داشت: این رفتارها صحیحی نبود و من به عنوان رییس هیأت مدیره از امیر قلعه نویی معذرت خواهی می کنم. هرکس که می خواهد باشد ما حق بی احترامی به پیشکسوتان فوتبال به ویژه باشگاه استقلال را نداریم و نباید دیروز اخلاق را می باختیم. قلعه نویی که دیروز نباید نمی باخت تا مورد بی احترامی قرار نگیرد.

وی در ارتباط با رفتار رحمتی نسبت به قلعه نویی گفت: ما این موضوع را بررسی می کنیم. فعلا نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم.

وی در این باره که ایا تغییراتی در کادر فنی تیم استقلال صورت خواهد گرفت یا نه گفت: باید درد دو بازی آینده تغییرات داشته باشیم و به دور از احساس و در کمال منطق تصمیم گیری کنیم و سکان هدایت استقلال را در دو بازی آینده به دست فرد دیگری بسپاریم. با احترامی که برای آقای مظلومی قایل هستم ایشان زحمت خود را کشیده و قصد داریم در دو بازی آینده در کادر فنی تغییرات داشته باشیم. این پیشنهاد بنده به هیأت مدیره است.

نجف نژاد درباره غیبت های مکرر مجیدی در تمرینات استقلال به عنوان جانشین سرپرست استقلال بیان داشت: بنده در جریان این غیبت ها نیستم و این مورد را در جلسه فردای هیأت مدیره بررسی خواهیم کرد.

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “نجف نژاد : باید سکان هدایت استقلال را دو بازی آینده به فرد دیگری بدهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.