نحوه انتخاب در خرید گن مردانه

در فصل سرما که دیگر هوا گرم نیست و عرق کردن وجود ندارد بسیاری از افراد از فرصت استفاده کرده و از گن استفاده میکنند تا در این مدت خود را به فرم مناسبی برسانند و فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران برای انتخاب گن مناسب پیشنهادهایی برای شما دارد .

هرگز فقط به برچسب یا مارک یک لباس و نوشته‌های روی آن یا حتی صحبت‌های فروشنده یا یک دوست اعتماد نکنید. یکی از اشتباه‌های رایج ، انتخاب گن کوچک‌تر از سایز خودشان است. این کار باعث بروز چین‌های ریز روی پوست می‌شود، درحالی که انتخاب گن مناسب به صافی پوست کمک می‌کند.

از گنی استفاده کنید که از جنس مرغوب کشی هیدرودرم و الیاف آنتی باکتریال استفاده شده است .

برای خرید گن مردانه توجه کنید میکروفیبر درصد بالایی از جنس پارچه را تشکیل دهد .

گن مردانه حتما باید طراحی به گونه‌ای شده باشد که قابلیت تبادل هوا و رطوبت را داشته باشد که باعث رشد باکتری‌ها در سطح گن، نشود. بهتر است گن، در دو یا سه لایه طراحی شده باشد تا لایه درونی لایه لطیف تر جهت راحتی مصرف کننده و لایه خارجی محکم تر جهت استحکام و دوام بیشتر باشد.

دوخت انواع گن لاغری مردانه می‌تواند باعث بهبودی عملکرد و یا اختلال در عملکرد گـن شود. بسته به این که آیا نوع دوخت مسطح یا غیر مسطح باشد و یا اینکه نخ دوخته شده سطح مقطع گرد و یا نواری داشته باشد، ظرافت، استحکام و زیبایی گـن متفاوت خواهد بود که بهترین نوع دوخت در گن‌ها، دوخت مسطح است

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.