نشست خبری فرهاد مجیدی قبل از دیدار با الدحیل

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الدحیل حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

بازی؟

مسلما بازی با تیمی که ۲ ماه پیش در جام باشگاه‌های جهان شرکت داشته، سخت است. در بازی قبل خیلی بهتر از الدحیل بازی کردیم. از همه نظر بهتر از آن‌ها بودیم. به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم که فوتبال زیبا و تماشایی را ارائه دادند چون این چیزی است که من و هواداران استقلال دوست داریم. زدن ۱۱ گل در ۳ مسابقه کار هر تیمی نیست. بعد از گذشت ۲ روز هنوز برایم قابل هضم نیست که وقتی بازی ۳ بر ۳ بود، داور آن صحنه را پنالتی اعلام نکرد. در ۲۵ سالی که در فوتبال بوده‌ام، چنین چیزی را ندیده بودم. بازی فردا مسلما سخت است و با تمام احترام به الدحیل و بازیکنانش، فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم. وقتی کاملا تهاجمی بازی می‌کنید، باید یک سری ریسک را هم قبول کنیم. من با تمام وجودم این ریسک را قبول کرده‌ام و با تمام وجودم به بازی تهاجمی ادامه می‌دهیم. مشکلاتی در دفاع داریم که حتما آن‌ها را بر طرف می‌کنیم.
فشردگی بازی‌ها؟

وقتی بازی تهاجمی ارائه می‌دهید، طبیعتا انرژی بیشتری مصرف می‌کنید. در بازی قبلی هم وقتی بازی ۳ بر ۳ شد، ما دنبال تساوی نبودیم. هر موقع بازیکن تعویضی را وارد زمین کردیم، همان کیفیت بازی را ارائه دادند. ما از این بابت مشکلی نداریم چون بازیکنان ذخیره خوبی داریم که با همان سطح بازیکنان در زمین می‌توانند بازی کنند.

حفظ کیفیت تهاجمی؟

اصلا ساختار و فرهنگ باشگاه استقلال اینگونه است. هواداران استقلال بازی تهاجمی دوست دارند. در ۳ بازی گذشته حتی یکبار نمی‌بینید بازیکن ما برای مصدومیت خودش را روی زمین بیاندازد. ولی در بازی با الدحیل، از دقیقه ۸۶ تا ۹۳، فقط ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه بازی کردیم. در استقلال چنین چیزهایی را نمی‌بینید. فوتبال تهاجمی خوب در دستور کار ماست و می‌خواهیم هوادارانمان از دیدن بازی لذت ببرند. در عرصه مربیگری، هیچ مربی عاقلی قول نمی‌دهد ولی قول می‌دهم تمام تلاشم را برای استقلال و هوادارانش می‌کنم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.