نشست خبری قلعه نوعی

نشست خبری قلعه نوعی پیش از مسابقه با سپاهان،امروز برگزار شد . امیر قلعه نوعی در ابتدای این نشست گفت: به بازماندگان سانحه هواپیمایی و برادر پیشکسوت بزرگ فوتبال محمود خوردبین تسلیت می‌گویم. از باشگاه بزرگ سپاهان که واژه فرهنگی را به واقع یدک می‌کشد دو سال خاطرات خوبی دارم و همیشه گفته‌ام هم برای من و هم برای زندگی ورزشی من و خانواده‌ام، دو سال ورزشی خوب داشتم و همیشه در جمع خانواده‌ام اصفهان را جزو خاطرات خوب زندگی‌مان می‌دانیم. سپاهان هم طلایی بود و هم طوفانی.

وی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و متاسفانه برخی از دوستان با وجود اینکه ۱۲ بازی تا پایان نیم‌فصل مانده این بازی را فینال زودرس نامیدند. دو تیم ۶ امتیازی هستند.
قلعه‌نویی گفت: این بازی را به نوعی حساس کرده‌اند و امیدوارم اجازه بدهند بازی خودشان را به خوبی انجام بدهند و ما دو بازی تیم سپاهان را آنالیز کرده‌ایم و به خوبی به تغییر سیستمی که سپاهان در این فصل داده، آگاهیم. آنها ۵۰ متر رو به جلوی خط حمله خطرناک هستند و آنها در دفاع هم تغییر سیستم داشتند و با سه دفاع فصل را شروع کردند.
وی افزود: باید از کرانچار یاد کنم که خدمات زیادی به سپاهان داده است و استقلال هم نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است و تلفیق بازیکنان جوان، با انگیزه و با تجربه است که این بازیکنان همگی یک خصلت دارند که همگی عاشق استقلال هستند و امیدواریم در هفته‌های آینده شرایط بهتری را برای استقلال رقم بزنند. همین الان که در هواپیما بودیم با دکتر زرگرپور استاندار اصفهان و مهندس سبحانی رئیس فولاد مبارکه و همچنین شهردار اصفهان هم‌سفر بودیم. از آنها خواهش کردیم که درست است که دو سال در سپاهان بودم اما از شما خواهش می‌کنم تمرکزتان را بر روی ورزشگاه نقش جهان بگذارید و در زمان مربیگری من دو نفر از جوانان هوادار سپاهان جان‌شان را از دست دادند.
سرمربی استقلال در مورد غیبت صادقی و عمران‌زاده در خط دفاع گفت: زمانی که تیم را می‌بستیم حساب ویژه‌ای روی آنها کرده بودیم و در شروع لیگ ما این دو بازیکن را از دست دادیم و در خط دفاعی دچار مشکلاتی شدیم اما استقلال با این داشته‌هایش باید ادامه بدهد تا این هفته بازیکنان به جمع ما اضافه شوند. مشکلات زیادی در خط دفاعی شاهد بودیم که با تمریناتی که داشتیم روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم.
وی در مورد وضعیت احمد جمشیدیان گفت: این سوال حاشیه‌ای است اما پاسخش را می‌دهم. احمد بازیکن خوبی برای ما بود به خصوص در سپاهان که بود خیلی به ما کمک کرد اما خیلی از واقعیت‌ها گفته نمی‌شود. شما بررسی کنید این بازیکن به استقلال آمد نه فقط از یک ناحیه از چند ناحیه مصدوم بود، حتی در یک سالی که در خدمتش بودیم زیر ۵۰۰ دقیقه بازی کرد و حتی اواخر فصل که بازی به او رسید کیفیتی که انتظار داشتیم را ارائه نکرد. به این نکته هم دقت کنید که احمد با ما قرارداد نداشت و از او بپرسید چرا بدون قرارداد از تیم ما نرفت و ما صد درصد به او اطلاع داده بودیم.
سرمربی استقلال ادامه داد: مدیر برنامه‌ او پیش ما آمد و خواهش کرد که تاکنون چند بازیکن را به این شکل احیا کردید و اگر امکان دارد او را هم احیا کنید و به او فرصت دیگری بدهید. به مدیر برنامه‌هایش گفتم متاسفانه او در فهرست ما جایی ندارد اما به خاطر تقاضایی که شد و علاقه‌ای که به احمد داشتم به او فرصت دادم و او را به اردوی ترکیه بردیم. اگر آدم بدی بودم چرا اینگونه عمل کردم؟ متاسفانه در دو بازی که در ترکیه داشتیم، کیفیت مورد انتظار را ارائه نکرد. حتی یک فرصت دیگر به او دادیم و گفتیم می‌توانی نیم‌فصل در کنار استقلال تمرین کنی و با پیدا کردن شرایط ایده‌آل به این تیم اضافه شوی، حتی پیشنهاد دادیم اگر نیاز به درمان و رفع مصدومیت در خارج از کشور دارد با کمک استقلال مشکلت را حل کنیم و حتی حاضریم حق و حقوقت را بدهیم اما نمی‌دانم چرا در مورد ما اینگونه قضاوت می‌شود. من چند بار به مدیر برنامه‌های جمشیدیان گفتم او می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود.
سرمربی استقلال با اشاره به شرایط متوسل‌زاده گفت: ما در مورد متوسل‌زاده هم همین کار را کردیم اما رسانه‌ها حتی یک دقیقه هم در مورد کاری که برای متوسل‌زاده انجام دادیم، ننوشتند.وی درباره دلیل جدایی اش از سپاهان گفت:شما اگر یادتان باشد بازی حذفی آسیا ما با بنیادکار بود ده نفر شدیم ولی ۳ بر یک بردیم. مربی بنیاد گفت که ما نمی توانیم حریف این تیم باشیم. بعد از انقلاب تیم سپاهان یکی از قدرتمندترین تیم بود. من خوشحالم .
قلعه نویی تصریح کرد:من رفتم که سپاهان را نزنند چون می دانستم اگر بمانم سپاهان را می زنند. بعدها این در تاریخ نوشته می شود که من میدانم. گفتم آقای ساکت من رفتم زیر دو ماه شما را هم عوض می کنند. اگر من می ماندم سپاهان لطمه می خورد من رفتم که سپاهان لطمه نخورد ولی هیچ وقت آن آدم را نمی بخشم. ما راحت می توانستیم جام را بگیرم.
قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال فقط در نیمه‌های دوم به خودش می‌آید، گفت: سوال شما را قبول دارم و نشان می‌دهد که شما بازی ما را زیر نظر گرفته‌اید. در طول هفته گذشته خصوصا در این مورد صحبت‌های لازم را کردیم تا این مشکل برطرف شود.
وی در مورد اینکه جاسم کرار به بازی فردا می‌رسد، گفت: ترکیب تیم را نمی‌توانم بگویم اما از کادر پزشکی تشکر می‌کنم. تمام مصدومان را به بازی فردا رسانده است.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.