نظرسنجی های شبکه ورزش و رسوایی دیگر برای عادل فردوسی پور

اختصاصی آبی پوشان – معتقد بودیم و هستیم که به برنده های نظرسنجی های ورزشی کاپی داده نمی شود و اهمیتی ندارد ولی این بار و در نظر سنجی بزرگ نوروز فوتبالی برای انتخاب بهترین های فوتبال در سال ۹۵ قضیه فرق داشت و استقلالیها از این جهت که ثابت کنند در برنامه فردوسی پور نظرسنجی انجام نمی شود و بلکه نظرسازی میشود مشتاق بودند .

در انتخاب بهترینها در ۷ پست استقلالیها با قاطعیت رای اول را آوردند و در سه پست دیگر استقلال نماینده ای نداشت و تنها گزینه ای از استقلال که رای نیاورد بهنام برزای بود که با اختلاف یک درصدی در رقابت با بازیکن حریف که هوادارانش حساسیت زیادی روی او دارند بازنده نظرسنجی شد .

سوالات فراوانی  از ما می شود که علت اختلاف فاحش نتایج نظرسنجی برنامه نود با نظرسنجی های شبکه ورزش در چیست ؟

ما جواب این سوال را در دو بند خواهیم داد :

نخست اینکه بر همگان ثابت شده که نظر سنجی های آقای فردوسی پور عادلانه نیست و نامی که مجموعه آبی پوشان برای آن گذاشته نظرسازی هست تا نظرسنجی . کلیپ هایی هم درست شده و اثبات اینکه بارها حتی روی آنتن زنده رای های استقلالی ها روند نزولی و کاهش تعداد آرا را دارند .

بخش دوم مربوط به عدم علاقه استقلالیها به برنامه نود و شخص مجری رنگی و نا عادلش است و ترغیبی برا شرکت در نظرسازی های این برنامه ندارند و شخص حقیر نگارنده این متن نیز سالهاست که نه به این برنامه نگاه کرده ام و نه در نظرسازی هایش شرکت کرده ام .

شاید سوالی که مطرح شود این است که هدف از این نظرسازی ها چیست ؟

این نظرسازی ها تنها کارهای ناجوانمردانه قدرت رسانه ای حریف نیست بلکه در کنار آنها بستن صدای تماشاگران در بازیها یا کارهای کثیف در بلیط فروشی های الکترونیک و حتی زمان بازیها ووو همه در جهت کم کردن علاقه هواداران به این تیم و به خصوص مردد کردن هواداران جدیدی است که قصد انتخاب و علاقه مندی به تیمی را دارند و همه اینها میتواند بار روانی را به طرف تیم مقابل سنگین کند .

هواداران استقلال آگاه باشند و بدانند واقعیت آن چیزی نیست که آن آقای بلند صدایی که میکروفن در اختیار دارد جلوه می دهد .

ما استقلالیها بی شماریم .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

3 دیدگاه برای “نظرسنجی های شبکه ورزش و رسوایی دیگر برای عادل فردوسی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.