نظر سنجی هایی که رای هایی متفاوت از برنامه نود دارند

در سالهای اخیر در برنامه نود نظر سنجی هایی (نظر سازی هایی) انجام میگیرد که نتیجه آنها از قبل مشخص هستند . نظر سازی هایی که همیشه و هر گزینه ای باشد گزینه تیم محبوب مجری آن یعنی پرسپولیسیها مقام اول را با اقتدار کسب میکنند . فردوسی پور مجری و تهیه کننده این برنامه که ما از گفتن نام کوچک او عادل شرم داریم ( چون واقعا عادل نمیدانیمش )در این سالها سعی کرده طوری القا کند که هواداران تیم محبوبش از نظر تعداد بیشتر هستند .

نظر سنجی های معتبری که همواره در سایر برنامه های تلوزیونی و سایتهای بزرگ انجام میشود جوابی متفاوت دارد و همیشه نتایج متفاوتی دارد .

در جدیدترین این نظر سنجی ها سایت ۳۰۹۰ نظر سنجی با عنوان طرفدار کدام تیم هستید برگزار کرده که تا این لحظه که مطلب نوشته میشود استقلال با ۴۴ درصد رای در مقام اول محبوبیت و پرسپولیس با ۳۸ درصد در رده دوم و تراکتور سازی با ۱۸ درصد در رده سوم قرار دارد . این در حالی است که در نظر سنجی های اخیر سایت ورزش سه هم نتایجی متفاوت از نتایج برنامه نود به دست آمد .

برای دیدن نتایج نظر سنجی و شرکت در نظر سنجی سایت ۳۰۹۰میتوانید به سایت ۳۰۹۰ بروید .

ما یک بار دیگر برای چندمین بار به عادل فردوسی پور پیشنهاد میکنیم عدالت را سر لوحه کار خود قرار داده و پدر خود را برای گذاشتن نام عادل بر روی پسرش سر بلند کند .

Capture

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.