نمی دانیم آشتی را باور کنیم یا آن مصاحبه ها را؟

🔹جلسه آشتی کنان فتح الله زاده و فتحی با وساطت اولیایی برگزار شد.. با شنیدن این خبر آن هم دقیقا یکی دو روز پس از آن مصاحبه های تند علیه یکدیگر جای تعجب داشت و بسیار باور نکردنی.
🔹دست کاظم آقای اولیایی واقعا درد نکند که همیشه موجبات خیر و آشتی را فراهم می آورند اما کاش می دانستند که هواداران هیچگاه مصاحبه ها و جر و بحث های این دو نفر را از یاد نمی برند، وقتی پای تیم محبوبمان استقلال در میان باشد و پشت پرده های تلخ و نگران کننده بسیاری رو می شوند حتی با آشتی دادن دو طرف یا چند نفر دعوا نمی شود اصل موضوع را خاتمه داد و کتمان کرد.
🔹کاش کاظم آقای اولیایی این جمله را به این دو نفر و همه افرادی که از این پس تصمیم دارند که پشت پرده ها را بدون حفظ حرمت و به راحتی آب خوردن رسانه ای کنند خاطرنشان کند که باشگاه بزرگ استقلال آنقدر آبرو دارد که اگر قرار است به این راحتی با چند مصاحبه آن را کوچک کرد و زیرسؤال برد سخت قابل جبران خواهد بود.
🔹به هر حال نه تنها هواداران آبی بلکه حتی رسانه ها و اذهان عمومی هیچگاه مصاحبه ها و جر و بحث های اهالی فوتبال را در هر دوره ای از یاد نخواهند برد حتی اگر بخواهند توسط عده ای دیگر جلسه آشتی کنان برگزار کنند و همه چیز را خاتمه دهند.
🔹ای کاش فتح الله زاده، واعظ آشتیانی، طباطبایی و قلعه نوعی و رحمتی و افتخاری و فتحی و…و… که طی یک دهه اخیر مصاحبه ها و جر و بحث های فراوانی ایجاد کردند به این نتیجه رسیده باشند که گفته هایشان هیچگاه در ذهن اهالی فوتبال فراموش نخواهند شد حتی اگر پس از مدتی با جلسه و روبوسی و چند لبخندهای ظاهری همه چیز را برای خود خاتمه دهند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.