نه آقا فرهاد این راهش نیست

🔹نمی دانم بگویم شوک زده ام.. یا بگویم هنوز مبهوت این خبر هستم.. یا باور کنم آن مطلبی را که دیدم و خواندم را.. نه حتی لحظه ای هم درنگ نمی کنم، نمی خواهم هیچ کدام را باور کنم.. فقط یک سخن با فرهاد مجیدی دارم که پس از شش ماه سکوت حالا در یک پیام اینستاگرامی پس از برد شیرین و خاطره انگیز و بسیار خوشحال کننده دربی تیر محکم و کشنده ای را روانه بازیکنان و هواداران تیمش کرد.
🔹یک کلام ختم کلام؛ نه آقا فرهاد این راهش نیست.. راه معرفت و عشق به تیم و هوادار این نیست که در این لحظه که تنها یک بازی تا پایان جام حذفی باقی مانده است بخواهی به هر دلیلی از تیم کنار بکشی، استعفا بدهی و خودت را جدا کنی.. نه این راهش نیست..
🔹کاری ندارم که مدیریت باشگاه از راهش وارد نشده اند، کاری ندارم به اینکه برای تبریک برد شیرین دربی حتی به خود زحمت پایین آمدن از سکوها و وارد شدن به رختکن را ندادند.. کاری ندارم که در طول چند ماه گذشته با پیغام و پسخام هایی از راه دور برای جایگاهت روی نیمکت خط و نشان کشیدند و…و…
🔹آری به هیچ کدام از اینها کاری ندارم.. هواداران یکبار در اوایل فصل از جدا شدن سرمربی موفق و محبوب تیمشان زخم خورده هستند، شما دیگر نمک روی زخم شان نپاش.. اصلا نمک روی زخم نیست.. زخمی که قرار بود کم کم التیام داده شود را دوباره ملتهب و باز نکن..
🔹عیبی ندارد میخواهی بروی، یا قرار است که وعده مدیران را عملی کنی و نیمکت تیم را ترک کنی عیبی ندارد یک هفته بایست و تیمت را روانه فینال کن.. جام قهرمانی را روی سر بازیکنان و خودت بالا ببر و با محبوبیت افزایش یافته ات کنار برو، اما حالا هرگز راهش نیست..
🔹راه معرفت و عشق به تیمی که خودت می گویی دو دهه تمام پیراهنش را بر تن کردی و سختی های زیادی کشیدی تا به اینجا برسی، با یک استعفا خرابش نکن.. لااقل بخاطر بازیکنان تیمت و بخاطر هوادارانی که آماده مهیا شدن برای قهرمانی تیم محبوبشان هستند اینطور احساسی رفتار نکن..
🔹نه آقا فرهاد این راهش نیست.. شاید پس از مذاکره با مدیران از تصمیم خودت برگردی.. اصلا شاید مدیران با تصمیمت موافقت نکنند، در هر صورتی انتشار این بیانیه و متن استعفای اینستاگرامی در این برهه زمانی جز اینکه اردوی تیمی را ناآرام کن و دل پر درد هوادار را دوباره پر آشوب کند هیچ سود دیگری نخواهد داشت.
🔹اگر می خواستی که با این بیانیه صدای اعتراض و ناراحتی خودت را به گوش مدیران و مسئولان باشگاه برسانی، بدان که تنها به گوش مدیران نرساندی، بلکه پیامت را به گوش عموم مردم و فوتبالدوستان رساندی، به گوش بازیکنان تیمت که امیدوار بودند در فینال با قدرت ظاهر شوند و خاطره ای بزرگ تر بسازند رساندی، به گوش هواداران تیمت که هنوز ۲۴ ساعت از شادی وصف ناپذیر دربی نیمه نهایی نگذشته رساندی.. حال می خواهی از تصمیمت برای استعفا برگردی، برگرد.. خواه می خواهی مدیران باشگاه نازت را بکشند منتظر بمان.. اما بدان که این راهش نیست.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.