نوشدارو پس از مرگ سهراب

🔹شفر رفت و حرفهای ناگفته زمان خودش شروع به بازگو شدند.
🔹کاش این حرفها در زمان خودش بیان می شد.. شاید عده ای بگویند که نمی شد آن زمان این فایل ها و این ناگفته ها بیان می شدند و باعث اغتشاش و ناآرامی در تیم می شدند و اتفاقی به مراتب بدتر و سخت تر رخ می داد.
🔹البته هنوز نیم فصل دوم فصل گذشته و اختلافات متعدد خطیر با شفر و پسرش را از یاد نبرده ایم و با این گفته های دیروز خطیر در جمع هواداران بیشتر این اختلاف ها نمایان شدند.
🔹از خطیر ممنونیم بابت بیان این گفته ها، اما کاش تنها این گفته ها به تنهایی بیان نشوند، اگر وعده ای داده شود مهم اعمال کردن و انجام وعده ها است.
🔹در هر صورت در هر تیمی پشت پرده های فراوانی وجود دارد که نمی شود آنها را انکار کرد بخصوص اگر آن تیم استقلال باشد.. اما اینکه تمامی این پشت پرده ها را به سکوت تبدیل کنیم تا در پایان فصل به آنها بپردازیم به نوعی به نظرمان شریک شدن در جرم است.
🔹بسیاری از این ناگفته ها زمانی که بیان می شوند دیگر هیچ فایده ای برای جلوگیری کردن از از دست رفته ها نخواهیم داشت و به معنای واقعی نوشدارویی می شوند پس از مرگ سهراب.
🔹اینکه شفر چگونه وارد استقلال شد، چه بازیکنان خارجی را به درخواست و موافقت خودش به استقلال آورد و چه نتایجی بدست آورد و کارنامه کاری بازیکنان چگونه شدند، همه و همه تنها و تنها برعهده سرمربی نیست.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.