نکونام: امیدوارم بتوانیم در ۸ هفته پایانی هم بهترین عملکرد را داشته باشیم

در مورد بازی فردا کارمان و هدف‌مان کاملا مشخص است. در بازی قبلی هم همه دیدند که تیم ما همه تلاشش را کرد که برنده شود اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. تمرکزمان روی بازی فردا است و قطعا بازی فردا بازی راحتی برای هیچ کدام از دو تیم نخواهد بود. باید با تمرکز کافی و فعل خواستن ان‌شاءالله نتیجه لازم را کسب کنیم.

حردانی الان شرایط بازی دارد و می‌توانیم از او استفاده کنیم . باید پزشکان تیم نظر نهایی را بدهند. خستگی سفر تیم ملی تاثیرگذار بوده اما نگاه ما به تیم ملی، ملی است. خود شما دیدید که امسال شرایط تیم ما چگونه است. یامگا را به آن شکل از دست دادیم. یکی از بهترین پاسورهای تیم مهدی‌پور را نیز از دست دادیم. کاملا نابرابری داشتیم نسبت به مدعیان و امیدوارم مصدومیت‌های جزیی گریبان تیم ما را نگیرد.

از روز اولی که آمدم سختی‌های کار را می دانستم. اتفاقات عجیب غریب هم در فوتبال ایران زیاد می‌افتد. من که فوتبال حرفه‌ای بازی کرده‌ام هضم خیلی از مسائل برایم سخت است. نگاهم کاملا فوتبالی است و تلاش می‌کنم مشکلات را حل کنم.

نگرانی‌ام تیمم است و باید بازیکنانم در هر تمرین بهترین بازدهی را داشته باشند و من هم باید بهترین شرایط را برای آنان فراهم کنم. در ۸ هفته پایانی تمام تمرکزم روی تیم است و باشگاه و مدیریت هم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند تا بتوانیم این هفته‌ها را خوب پشت سر بگذاریم.

بازیکنان و کادرفنی واقعا کار بزرگی را انجام دادند و امیدوارم بتوانیم در ۸ هفته پایانی هم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام تیم‌ها مدعی هستند و دوست دارند جام بگیرند اما یک جام است برای یک تیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.