نکونام : بازی دست ما بود ولی نتوانستیم پیروز شویم

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر حضور یافت که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

🔹بازهم خوشحالی خودم برای دیدن دوباره دوستانی که چهارسال خدمتشان بودم را اعلام می‌کنم. از دیدن هواداران فولاد هم خوشحال شدم. هواداران دو تیم امروز جو فوق العاده‌ای را رقم زدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

🔹ما از تمام توانمان را برای کسب پیروزی گذاشتیم و می‌دانستیم که رقیب می‌خواهد ضدحمله بزند. یکی دو مورد اشتباه داشتیم و حریف نزدیک دروازه ما شد. بازی کاملا دست ما و تحت کنترل بود. حریف دفاع چند لایه داشت.

🔹 در این مواقع نیاز به بازیکنان خلاق دارید که نتیجه را عوض کنند. تعویض‌هایی هم انجام دادیم اما نتوانستیم پیروز شویم هرچند که حریف را تحت فشار گذاشتیم. بازی‌های فولاد را در زمین خودش دیده بودیم و بازی‌های خوبی انجام داده بودند ولی نتوانستیم به موفقیت برسیم. تیمم زحمت کشید مثل هر هفته و در ادامه نیز از تمام توان خودمان استفاده می‌کنیم تا در همه بازی‌ها موفق باشیم.

🔹درباره درگیری کادرفنی و دو تیم هم نمی‌دانم برخوردهای نامهربانانه که می‌گویید چیست اما بازی جان‌دار و درگیرانه‌ای بود. دیدید که بازیکن ما ابرویش و بازیکن حریف هم از ناحیه سر مصدوم شد. به هرحال من درگیری ندیدم که بخواهم درباره آن توضیح بدهم.

🔹من در فوتبال به مسئله خاصی نگاه نمی‌کنم و تمام تمرکز من بر این است که در هر مسابقه تیم حریف چطور بازی می‌کند و ما آنالیزشان می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.