نکونام : هر بازی برایمان حکم فینال دارد

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال پیش از دیدار با ذوب آهن در اصفهان، گفت: «پیش از هر چیز باید از هواداران استقلال در اصفهان تشکر کنم که استقبال گرمی از تیم‌شان داشتند. استقبال آنها ما را شگفت زده کرد. درباره بازی هم باید بگویم قطعا کار سختی خواهیم داشت. ذوب آهن از تیم‌های خوب لیگ‌برتر است و نتایج خوبی به دست آورده است. بازیکنان ما هم البته انگیزه فراوانی دارند که در این بازی موفق ظاهر شوند.»

🔹 وی ادامه داد: «همیشه به بازیکنان استقلال گفته‌ام باید خوب تمرین کنند، انگیزه خوبی داشته باشند و از آن مهم‌تر در تایم مسابقه خوب تمرکز کنند. ما در فصل جاری یاد گرفتیم که اصلا به جدول یا موقعیت تیم حریف و خودمان توجه نکنیم چون هر بازی و هر مسابقه برای استقلال حکم فینال را دارد. از روز اولی که کارمان شروع کردیم، هدف‌گذاری ما بازی به بازی بوده است. بچه‌ها فردا هم مقابل تیم با کیفیت ذوب آهن باید جوری بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل خود را انجام می‌دهند و با تمام وجود باید بدوند، بجنگند و مثل بازی‌های قبلی فداکاری کنند تا دل هواداران شاد شود.»

🔹 جواد نکونام در پایان گفت: «از هواداران و طرفداران استقلال در اصفهان می‌خواهم مثل همیشه استقلال را تنها نگذاشته و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند.»

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.