نگاهی به عملکرد بازیکنان استقلال برابر صبای قم

چشمی

استقلال در حالی در برابر تیم خوب صبای قم یک بر صفر برنده شد که در این دیدار از دقیقه ۲۵ بازی با اخراج برزای ۱۰ نفره شد . بازیکنان استقلال در این دیدار دوندگی زیاد داشتند و توانستند جای خالی بهنام برزای را پر کرده و بیشتر از ۶۵ دقیقه با یک یار کمتر از گل خود حفاظت کنند .

در این دیدار مهدی رحمتی زیاد به دردسر نیافتاد ولی حتی نام او هم در دروازه استقلال برای مهاجمین حریف ترس به همراه دارد تا جایی که یکبار مهاجم صبا با رحمتی تک به تک شد ولی جرات ضربه زدن به دروازه رحمتی را نداشت و پاس رو به عقب دادد.

در خط دفاعی در این دیدار هم مگویان و عمران زاده بسیار عالی عمل کردند و اجازه حرکت به مهاجمان صبا را ندادند . میلاد فخرالدینی هم در سمت راست در این دیدار عملکرد مناسبی داشت و بعد از مدتها که از نظر ذهنی و فنی در شرایط مناسبی قرار نداشت در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت .

نقطه درخشان این بازی در جناح چپ بود جایی که به علت مصدومیت میثم مجیدی و یعقوب کریمی , کادر فنی از امید نورافکن که در واقع یک مهاجم است در این پست غیر تخصصی استفاده کردند . امید نورافکن هم از این فرصت نهایت بهره را برد و خود را نشان داد . در این جناح او به معنای واقعی خوب کار کرد و اجازه نفوذ به بازیکنان صبا را نداد و بعد از ورود هاشم بیگ زاده هم به خوبی راه نفوذ بیگ زاده را بست و اجازه تکان خوردن به بازیکن میلیاردی صبا را نداد !

در کناره ها که برزای خیلی زود اخراج شد ولی در جناح راست خسرو حیدری که اینروزها از آمادگی خوبی برخوردار است باز خوب بازی کرد .

در میانه میدان دو وزنه سنگین استقلال حضور دارند روزبه چشمی و امید ابراهیمی که به مانند سد محکمی در میانه میدان بودند و حتی اجازه فشار زیاد روی خط دفاعی را هم نداند و امید ابراهیمی در چند صحنه در دقایق پایانی طوری دوید که انگار این بشر شش اضافی دارد یعنی کمتر پیش می آید بازیکن ایرانی در پایان ۹۰ دقیقه و آن هم بعد از آن همه تلاش بتواند به این شکل بدود .

در یک خط جلوتر جابر انصاری هم دوندگی خوبی داشت در ضد حملات هم به سرعت جلو میکشید و ر کنار شهباززاده حضور داشت , شهباززاده ای که بعد از مدتها در این دیدار پایش به گلزنی باز شد و به نظر میرسید روحیه خوبی هم گرفته و این حتی از کنترل توپهایش هم قابل تشخیص بود و چه بسا اگر در این دیدار استقلال ۱۰ نفره نمیشد سجاد بازهم میتوانست در این دیدار گلزنی کند .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.