نیمه پر لیوان بازی استقلال برابر نفت آبادان

اختصاصی آبی پوشان – در این مطلب اصلا به اتفاقات غیر فوتبالی که قبل از بازی هفته اول برای این تیم به وجود آوردند و تمرکز این تیم را برهم زدند و یا مصدومان بی شمار این تیم کاری نداریم و به نتیجه به دست آمده و اولین شکست استقلال هم کاری نداریم چون در این موارد بارها سخن گفته شده است . در این مطلب میخواهیم نیمه پر لیوان را برای استقلال در این بازی بازگو کنیم و مواردی که امیدوار کننده بودند :

بازیکنانی که آماده بودند :

پژمان منتظری :

حضور امیدوار کننده ای در خط دفاعی داشت و به خوبی در برابر هافبک ها و مهاجمین پرقدرت نفتی ها ایستادگی میکرد و در چندین مرحله بسیار مسلط نشان داد که ما را به داشتن یک دفاع خوب در این فصل امیدوار کرد و نشان داد پژمان در این سن هم بهترین است .

روزبه چشمی :

بعد از یک و نیم سال دوری از میدان به ترکیب استقلال بازگشت و شروع امیدوار کننده ای داشت و آماده نشان داد . در یکی دو مورد عدم هماهنگی او با بازیکنانی نظیر خسرو حیدری و رحمتی به چشم آمد که این مورد هم طبیعی بود و بازی به بازی این هماهنگی بیشتر خواهد شد .

داریوش شجاعیان :

با اختلاف بهترین بازیکن استقلال بود و در نظرسنجی آبی پوشان هم کاربران به این امر صحه گذاشتند . داریوش گمشده خط هافبک استقلال در این سالهای اخیر است و میتواند امسال بسیاری از مشکلات خط حمله استقلال را حل کند . داریوش به دلیل نبود هافبک دفاعی کافی عقب تر بازی میکرد و اگر رو به جلو باشد بسیار مفیدتر و خطرناک تر هم خواهد بود .

سرور جپاروف :

بازیکنی که دو بار برترین بازیکن آسیا انتخاب شده قطعا بازیکن بزرگی است . او سال قبل هم بعد از اضافه شدن به ترکیب سپاهان در این تیم تحولات خوبی ایجاد کرد و امسال با لیگ ایران بیشتر آشنا شده و در حضور در ترکیب استقلال در اولین بازی هم بسیار آماده نشان داد و نظم خاصی به خط هافبک استقلال داد .

 

علاوه بر موارد فوق و بازیکنانی که اسم برده شد استقلال در نیمه دوم حفظ توپ و پاسکاری خوبی داشت ولی مشکلی که بود کمتر به محوطه جریمه حریف نزدیک میشدند که با اضافه شدن امید نورافکن و جلوتر آمدن داریوش شجاعیان استقلال می تواند موقعیت های خوبی به دست آورد همچنین اضافه شدن فرشید اسماعیلی و مجتبی جباری هم کمک زیادی در این مورد خواهد کرد . اضافه شدن مجید حسینی و لئوناردو پادوانی خط دفاع استقلال را مستحکم تر خواهد کرد .در ضمن استقلال قرار نیست همیشه در هوای ۵۰ درجه بازی کند .

ما ایرادات را هم میبینیم ولی خواستیم بگیم برای نا امید شدن زود است خیلی زود …

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.