نیم فصل دوم در انتظار استقلالی نو

✍️ محمود فخرالحاج

🔹نیم فصل اول پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم، یک شروع محتاطانه در اواسط نیم فصل به صدرنشینی انجامید و هفته های طولانی را در صدر ایستادیم اما دو هفته پایانی نیم فصل همه چیز خراب شد، دو هفته سخت و پر استرس و اضطرابی را پشت سر گذاشتیم تا به امروز رسیدیم.
🔹هر چقدر اعتراض کردیم، هر چقدر فریاد زدیم و دنبال تغییرات بودیم هیچ کدام انجام نشد.. هر چند فریادهایمان هرگز نسوخت و خاموش هم نخواهد شد اما خواهی نخواهی هوادار استقلالیم و تیم محبوبمان را تا پای جان دوست داریم.
🔹با تمام خواسته هایی که داشتیم و هیچ کدام شان انجام نشد، اما باز موفقیت تیم محبوبمان را با همین کادر آرزو می کنیم چون برایمان محمود فکری یا فرهاد مجیدی یا علی منصوریان یا… و… واقعا فرقی نمی کند، ما سرافرازی و قهرمانی تیم محبوبمان را می خواهیم و هر کادری هم که بتواند ما را به آرزو و خواسته مان برساند دوست داریم و حمایت می کنیم.
🔹امیدواریم این نیم فصل، با یک تجربه ای بسیار خوب و محک زده شده از یک نیم فصل پر التهاب، یک نیم فصل بدون تکرار باشد و شاهد استقلالی باشیم که از نو ساخته شده برای قهرمانی.. ما همیشه همین را از تیم محبوبمان می خواهیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.