هر روز بهتر از دیروز با تو تعبیر می شود

✍️ محمود فخرالحاج

🔹انگاری تیم غمگین و سفت و سخت و سنگین نیم فصل اول با حضور تو دگرگون شده است.. این تغییر و دگرگونی بوضوح در چهره و کالبد تیم مشخص و نمایان است.. آن تیم نیم فصل اول کجا؟ این تیم سه بازی اخیر کجا؟!
🔹هر چند خیلی زود نمی خواهیم این استقلال را تفسیر و تعبیر کنیم اما به واقع تیمی که اینچنین شاداب و دلنشین و با انگیزه بازی می کند و به برد می رسد پر واضح است که بهتر از دیروز است و هر هفته و هر روز دارد بهتر از هفته گذشته و دیروز خود می شود و این در دراز مدت می تواند تعبیر خوبی داشته باشد.
🔹به واقع از این شوک ها استقلال نیاز داشت، تیمی که فصل های متوالی است که جز ناکامی به هیچ نتیجه و هدف دیگری نمی رسد با چنین بردهایی خواه ناخواه هوادارانش را بیشتر از گذشته مجذوب خود می کند و این می تواند تعبیر خوبی داشته باشد.
🔹زیباترین تعبیر برای چنین تیمی که بازیهایش را یکی پس از دیگری پیروز می شود و هوادارانش را به خود امیدوار کرده است جز قهرمانی نیست، هر چند استقلال فصل گذشته در دو جام مدعی قهرمانی بود اما در هر دوی آنها به نایب قهرمانی بسنده کرد اما این فصل قرار است اتفاق دیگری بیفتد.
🔹استقلال فرهاد پس از یک نیم فصل در فصل گذشته حال در یک نیم فصل اینبار در این فصل تمام کمی ها و کاستی های یک فصل اخیر را جبران کند و طوری نتیجه بگیرد که همگان را انگشت به دهان بگذارد و ناگزیر به تعریف و تمجید خود وادار کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.