هر چند خسته ایم اما با تعصب می بریم

🔹فاصله ۷۲ ساعته بین دو بازی پلی آف آسیایی آن هم در دو کشور مختلف آن هم با چهار پرواز رفت و برگشت و کمترین تمرین انجام شده شرایط تیمی است که این روزها دل میلیون ها هوادار به عشق اش در حال تپش است.
🔹عبور از شرایط سخت و بحرانی ۴۰ روزه تعطیلات نیم فصل و چشیدن اتفاقات عجیب و غریب آن شاید برای خیلی ها آنقدر خوشایند بود که منتظر شکست در اولین بازی رسمی پس از آن اتفاقات بودند اما دیدند که هرگز به مقصود خود نرسیدند.
🔹خواستیم جشن شادی مان را پس از برد پرگل و بازی زیبای آبی پوشان در امارات برگزار کنیم که آن را به پس از پایان بازی و به امید خدا صعود غیرت مردانه و متعصبانه بروبچه های آبی پوش برابر الریان و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سپردیم.
🔹هر چند می دانیم که آبی پوشان خسته تر از تیم قطری هستند، هر چند می دانیم که الریان به مراتب قدرتمندتر و خطرناک تر از تیم کویتی است، هر چند می دانیم که فشردگی مسابقات و اتفاقات تلخ یکماه گذشته در روحیه آبی پوشان هنوز وجود دارد اما…
🔹… اما عنصری است به نام غیرت، به نام تعصب که خیلی خوب می دانیم علاوه بر تمامی مشکلات، خستگی ها و کلافگی ها در وجود تک تک بروبچه های استقلال قرار دارد که قرار است امشب همچون بازی سراسر جذاب و زیبا و دیدنی و لذت بخش شنبه شب تکرار شود.
🔹آبی پوشان برای اینکه بتوانند به مرحله نهایی و گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا کنند باید از دومین مرحله پلی آف خود باز در کشور و زمین حریف به سلامت عبور کنند و هرگز به نتیجه ای جز برد فکر نکنند.
🔹مطمئن هستیم هر چند خسته هستیم اما تعصب و غیرت همیشگی مان اینبار هم عنصر روحیه بخشی خواهد بود که به کمک مان خواهد آمد تا جشن دو برد پلی آف آسیایی مان را امشب و پس از پایان بازی در قطر برپا کنیم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.