هر کاری می کنید تیم محبوبمان را به جایگاه اصلی اش برسانید

🔹سخت ترین و نفس گیرترین دوره برای هر تیمی دوره نقل و انتقالات آن است، دوره ای که در طی چند فصل گذشته آنقدر در آن حرف و حدیث و راست و دروغ رد و بدل می شود که تا پایان یافتن دوره جان بسیاری را به لب می رساند.
🔹انگاری هر فصل هم باید شاهد یک معاون جدید برای مدیرعامل باشیم و مسئولی برای مذاکره در نقل و انتقالات و هیچ کارنامه ای در همان دوره ثابت نمی شود الا زمانی که آن مسئول یا آن معاون از سمت خود کنار رفته باشد.
🔹هواداران هنوز خاطرات تلخ مدیریت زمان افشارزاده و افتخاری را از یاد نبرده اند، مذاکره هایی که شاید در ظاهر برای باشگاه استقلال سود دهی داشت اما در نهایت مشخص شد که نه اینکه سود دهی نداشته بلکه جز ضرر و زیان هیچ چیزی عاید باشگاه استقلال نشد.
🔹حال هم فصل نقل و انتقالات شروع شده با یک معاون مدیر جدید و مسئولی برای مذاکره ها.
🔹هواداران از این مذاکره ها چندین فصل است که خاطره خوبی ندارند، و بیشتر خاطره هایشان مذاکره های طولانی و بی نتیجه و سپس مصاحبه هایی برای قانع کننده هواداران بوده است.
🔹برای هوادار نه شخص مدیرعامل مهم است نه آن معاونی که هر فصل تغییر می کند، و نه حتی آن بازیکنی که برای تمدید قراردادش باید برایش ناز خرید و نه آن بازیکنی که قرار است برای استقلال جذب شود.
🔹برای هوادار صداقت در مذاکره و تعصب به نام و پیراهن آبی استقلال از هر نام و واژه ای مهمتر و بزرگتر است. برای هوادار خود شیرینی عده ای هرگز اهمیت ندارد و از سویی هم ناز کردن عده ای دیگر.
🔹برای هوادار ساختن تیمی که شایسته قهرمانی باشد از هر موضوع دیگری پر اهمیت تر است.
🔹ماندن و تمدید قرارداد یک بازیکن و پیش شرط هایی که دارد به خودش مربوط است، جذب بازیکنان جدید و کارآمد به تیم هم به مسئولان مربوط می شود.
🔹اما هوادار شروع فصل و تب داغ لیگ برتر و پایان هر فصل نتیجه ای می خواهند که شایسته باشگاه و تیم محبوبشان استقلال باشد.
🔹هوادار دیگر از رده های دومی و سومی و چهارمی در جدول خسته شده است.
🔹هر شخصی در هر سمت و پستی که قرار دارد جز رساندن استقلال به جایگاه واقعی اش که همگی هواداران انتظارش را دارند نباید به هیچ هدف دیگری بیندیشد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.