هر گردی گردو نمیشه

اختصاصی آبی پوشان – جوانگرایی در فوتبال امروزی خوب است و مورد تایید بسیاری از مربیان و هواداران هست و هوادار و مربیان امروزه به خوبی به نیرو و انگیزه جوانی آگاه است ولی صرفا به این خاطر که بازیکنی سنش کم هست پس باید در تیم بزرگ بازی کند و حفظ شود حرف منطقی نیست .

چه بسیار جوانهای بی استعداد و یا کم استعداد و یا به هر دلیلی که توان تبدیل شدن به بازیکن بزرگ را نداشتند و کنار رفتند و همین کنار رفتن ها باعث اعتراض هواداران شد .

زمانی ایمان با صفا در استقلال آمد که اصلا مشخص نشد از چه کانالی وارد استقلال شد و امیر قلعه نوعی اعتقاد داشت مجتبی جباری جدید فوتبال ایران خواهد بود و بعدها ایمان با صفا از فوتبال محو شد و در دسته های پایین بازی کرد و کلا به سطح اول فوتبال نرسید .

علیرضا رمضانی زمانی که از استقلال کنار گذاشته شد هواداران اعتقاد داشتند که استقلال زیان بزرگی کرده است و او را تا حد مسی بالا بردند ولی همین رمضانی در تراکتور و سپس صبای قم هم نتوانست خودی نشان دهد و به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شد .

میلاد شعبانلو که از استقلال کنار گذاشته شد صدای هواداران در آمد که در استقلال باند بازی انجام شده و چنین بازیکن با ارزشی کنار گذاشته شده است و حتی به منصوریان در این مورد توهین هم شد . همین بازیکن یکسال به نیمکت و سکوی نفت آبادان میخ شد و امسال هم در تست های فنی پرسپولیس شرکت کرد و نتوانست رضایت برانکو را به دست آورد و امروز شنیدیم به اکسین البرز پیوسته است و مسلما از آنجا هم به یک رده پایینتر و سپس محو کامل خواهد شد .

اینها فقط چند نمونه بود و ده ها مثال چنینی هست که نشان میدهد صرفا هرکسی سن پایینی داشت نمیتواند در تیم بزرگ بازی کند و پیشرفت کند و هر گردی گردو نمیشه …

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.