هشدار :میخواهند ریشه استقلال را بخشکانند

اساس و سیاست کاری ما در آبی پوشان حمایت قاطع از باشگاه است و در این مقطع سعی کرده ایم آرامش تیم را بر هم نزنیم . از هر ابزاری برای حفظ آرامش تیم و اتحاد هواداران استفاده کرده ایم . گاهی سکوت خیانت است , خیانتی که شاید نشود تا سالیان سال جبران کرد . پس مجبوریم برخی موارد را شفاف سازی کنیم . ما نه حقوق بگیر کسی هستیم و نه از کسی ریالی پول دریافت میکنیم که مدح گوی کسی باشیم و هرچه صلاح بدانیم مینویسیم هرچیزی که میدانیم به نفع تیم محبوبمان است . ما از جنس هواداریم و حرف دل هوادار را میزنیم و مثل آن کارمند حقوق بگیر و جیره بگیر نیستیم که از زوایای مختلف از بازدید عضو هیات مدیره و مدیرعامل از تمرین عکس و خبر تهیه کند و به به و چه چه کند چیزی که برای ما مهم است نام استقلال است .

اگر در متن زیر به نامها اشاره دقیقی نشده و برخی چیزها سرپوشیده بیان می شود نه از باب ترس از کسی یا جایی که برای مصلحت تیم می باشد .

شهاب-جهانیان

خیانت کار بزرگ چه کسی است ؟

ما از بیرون ضربه نمیخوریم و هر آنچه اتفاق می افتد از درون است و دشمن به داخل نفوذ کرده است . کسی که در استقلال نقشه های شوم را اجرا میکند فرد ۳۷ ساله ای هست که با این سن نسبتا کم تا بحال قبل از استقلال دو تیم پرطرفدار شهرستانی را نابود کرده است . به راستی او کیست ؟ چه هدفی دارد ؟ چرا اینجاست ؟ جواب این سوالها را میتوان اینگونه داد که فرد مورد نظر یکی از افراد نزدیک به دولت و شخص وزیر ورزش می باشد که شاید در سال منتهی به انتخابات اهداف دولت را در درون باشگاه استقلال پیاده می کند .

او همان کسی است که پرویز مظلومی و تیم صدرنشینش را متوقف کرد و چوب لای چرخش گذاشت او همان کسی است که اکنون در ظاهر دوست و در باطن در کار علیرضا منصوریان میگذارد .

روزانه مصاحبه و از علیرضا منصوریان حمایت میکند و شبانه با آلترناتیو محبوب علیرضا منصوریان ارتباط برقرار می کند . او فرد محبوبی را برای هدف خود انتخاب کرده است , نامی که عقل و هوش را از سر هواداران و به خصوص هواداران کم سن و سال میبرد و میتوانند با این اسم نام علیرضا منصوریان را زود فراموش کنند . ولی انتخاب این فرد محبوب و در دست داشتن این فرد چه منفعتی برای این فرد دارد ؟ او با این کار دو فرد محبوب و دوست داشتنی و سرمایه استقلال را می سوزاند . همانگونه که به نماد پرویز مظلومی رحم نکردند و لوسش کردند او میتواند به راحتی نماد اسطوره دوست داشتنی آبی ها را هم محو کند و همچنین می تواند زخمی که از علیرضا منصوریان از سال قبل دارند را تسکین ببخشند .

این هایی که گفته می شود حدس و گمان یا خیالات و توهمات خیانت نیست , اینها واقعیت هایی هست که برای هر کدام دلایل و مستندات لازم را داریم و میتوانیم در هر جایی ارائه کنیم . تماس های شبانه و برگزاری جلسات خصوصی با برخی از بازیکنان و… که بوهای دیگری را به مشام می رسانند . در کجای دنیا عضو هیات مدیره با بازیکنان جلسه خصوصی می گذارد ؟ البته در این جلسات صحبتی که بوی خیانت بدهد دیده نمی شود ولی به صورت نا مستقیم ذهن ها را به سمتی می برند که آمادگی داشته باشند برای هر اتفاقی .

چرا پول کادر فنی پرداخت نمی شود ؟ کادر فنی که ریالی تا بحال دریافت نکرده است . البته کادر فنی استقلال همه از افراد متعصبی هستند که سالیان سال با عشق و تقریبا مجانی برای استقلال کار کرده اند و این یک سال هم مجانی کار کنند چیزی نخواهند گفت ولی مانعی که باعث نرسیدن پول به کادر فنی می شود را نمی شود نادیده گرفت و هدفی که در پس این کار است .

قدرت آقایان بسیار بالاتر از ان چیزی است که فکرش را می کنید . آنها می توانند در کار مدیرعامل هم بگذارند و افشارزاده را عوض کنند . افشارزاده ای که کم کم چم و خم کار در تیم بزرگ دستش می آمد و تبدیل می شد به مدیری که باید باشد . آنها یک مدیر بعدی را هم به زودی فراری دادند و با مدیر جدید هم زاویه دارند .

با تیم های پایه چه کردند ؟

اگر تیتر را (میخواهند ریشه استقلال را بخشکانند) انتخاب کرده ایم چون واقعا کارهای ریشه ای میکنند و ریشه استقلال که تیم های پایه هستند را دارند میخشکانند . تیمهای پایه استقلال در دو سال گذشته تیم های قدرتمندی بودند و به خصوص سال قبل که تیم امید فوق العاده ای داشتیم و تیم امیدمان ۶ گل به پرسپولیس زد و بقیه تیمهای پایه هم عالی کار کردند ولی چه بر سر تیم های پایه آوردند ؟

آقایان برای اینکه صدای فرد همیشه شاکی استقلال (حسن روشن) را بخوابانند مسوولیتی را به او دادند و طبق پیش بینی ها روشن در اولین روزها دچار مشکل شد و برکنار شد و از آن سو علی سامره بهترین مربی چند سال اخیر امیدها را هم برکنار کردند . اگر حرفهای حسن روشن درست بود که نباید او اخراج می شد و اگر حرفهای او اشتباه بود که نباید علی سامره اخراج می شد . آنها این کار را کردند و در انتخاب بازیکنان تیم های پایه هم اتفاقاتی افتاد که تیم های پایه امسال استقلال جزو تیم های ضعیف شکل گرفتند .

سخنی با منصوریان :

از گوشه و کنار می شنویم که صبر علیرضا منصوریان هم رو به اتمام هست و از یکی از نزدیکان شنیدیم که احتمال فوران او در این روزها و بیان برخی موارد وجود دارد ولی علی منصوریان دارد مدارا می کند تا در این شرایط حساس تیم بیشتر دچار چالش نشود و به مشکل نخورد ولی به سرمربی محبوب خودمان که بیشتر از هرکسی دوستش داریم و حمایتش کرده ایم ( و می کنیم) یاد آور می شویم که قرار ما این نبود و قرار بر این بود سکوت نشود اگر سکوت شود فردای روزگار و خدای ناکرده بعد از نتیجه نگرفتن ها حرفی زده شود بر پای توجیه شکست گذاشته می شود و حرفها خریدار نخواهد داشت . باید همه چیز را گفت و در دل نگذاشت .

سخن پایانی :

در آخر هشدار می دهیم که هر کسی بخواهد ریشه استقلال را بخشکاند , ریشه اش را میخشکانیم و تا آخرین نفس اجازه دست درازی به عشقمان استقلال را نمی دهیم . اگر کسی میتواند  این متن را تکذیب کند یا واکنشی نشان دهد تا از سوابق و مستندات بیشتر از آقایان در روزهای آینده خدمت برسیم .

زنده باد استقلال و استقلالی

هادی صاحب خواجه

پ ن : کمتر از ۱۲ ساعت بعد از درج این مطلب فرزاد مجیدی در مصاحبه ای با خبر آنلاین بر گفته های آبی پوشان صحه گذاشت .

تلگرام استقلال

24 دیدگاه برای “هشدار :میخواهند ریشه استقلال را بخشکانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.