هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران

مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران از روز جمعه ۱۴ فروردین ماه آغاز میشود . این مسابقات که به روزهای حساس خود برای تیمهای بالا و پایین جدول تبدیل شده است از جذابیت های خاصی برخوردار است . مسابقات هفته بیست و چهارم را باهم مرور می کنیم:

لیگ برتر ایران

پرسپولیس تهرانراه آهن تهران

دو تیمی که خطر سقوط آنها را تهدید میکند و البته راه آهن رده آخری بیشتر خطر را احساس میکند . یک امتیاز این بازی هم به درد هیچ کدام از این تیمها نمیخورد و تنها به فکر سه امتیاز خواهند بود .

تراکتورسازی تبریزاستقلال خوزستان

تراکتورسازی تبریز در کمین صدر جدول نشسته و به نظر میرسد حداقل روی کاغذ کار سختی برابر شاگردان ویسی نخواهد داشت . استقلالیهای خوزستان برای فرار از منطقه خطر نیاز مبرم به امتیاز از این دیدار دارند .

نفت تهراننفت مسجد سلیمان

یک بازی سراسر نفتی در تهران با دو تیم در شرایط کاملا متفاوت یک تیم در اندیشه قهرمانی و دیگری دراندیشه بقا . برد در این دیدار برای هر دو تیم ضروری است .

فولاد خوزستاناستقلال تهران

این بازی در سرنوشت قهرمانی لیگ تاثیر زیادی خواهد داشت . اگر فولاد ببازد کاملا از جمع مدعیان کنار می رود و استقلال نیز وضعیتی چنین دارد و باید ببرد و در انتظار لغزش رقبا باشد .

صبای قمسپاهان اصفهان

صبای قم با خیالی راحت تر به میدان میرود و سپاهانی در استرس برای بقا در میان مدعیان قهرمانی . کسب تساوی برابر سپاهان برای شاگردان تارتار میتواند مناسب باشد .

ذوب آهن اصفهانگسترش فولاد تبریز

به اعتقاد خیلی از کارشناسان ذوب آهن تیم ترین تیم لیگ برتر است و نتایج درخشان آنها باعث نزدیکی به تیمهای صدر شده است . در سوی مقابل کمالوند برای گرفتن امتیاز و امیدواری به بقا کار سختی خواهد داشت .

پدیده مشهد-سایپای البرز

پدیده مشهد که حالا خطر سقوط را هم احساس میکند در برابر تیم مجید جلالی قرار خواهد گرفت و می تواند از امتیاز میزبانی خود استفاده و مشهدی ها را از بقا در لیگ مطمئن سازد .

ملوان انزلی-پیکان تهران

ملوان آخر جدولی در پایان نیم فصل اول با فیروز کریمی پر گشود و با بردهای پی در پی خود را تا میانه های جدول بالا کشید و باید در برابر یکی از حریفان مستقیم خود مسابقه بدهد . نتیجه این دیدار هم از اهمیت خاصی برخوردار است .

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.