همراه با استقلال در سفر به تبریز برای دیدار با ماشین سازی

در سفر استقلال به تبریز از لحظه ورود تا خروج و در حین بازی در بین بازیکنان و کادر فنی و هواداران بودیم که شاید بیان برخی موارد برای هواداران جذاب باشد و هیجان انگیز . سعی میکنیم به صورت ریز به ریز  از این سفر در کنار استقلال برای شما گزارشی بدهیم :

استقلالیها حدود ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز سه شنبه وارد فرودگاه تبریز شدند , شاید آنها انتظار نداشتن که در تبریز استقبال خوبی از آنها شود ولی به محض اینکه وارد فرودگاه شدند صدای هواداران استقلال که یک صدا علیرضا منصوریان را تشویق میکردند فضای فرودگاه را پر کرد . سپس هواداران استقلال از بازیکنان و کادر فنی استقبال خوبی به عمل آوردند . از مواردی که می شود در فرودگاه اشاره کرد :

خوش برخوردی برخی بازیکنان چون وریا غفوری که همیشهلبخند بر لب دارد و برخورد خیلی خوبی با هواداران و همچنین برخورد بسیار مناسب کادر فنی استقلال و به خصوص علی چینی و محمد خرمگاه با هواداران . مهران تر شدن سید مهدی رحمتی نسبت به قبل و محبوبیت زیاد امید ابراهیمی بین هواداران از دیگر نکات قابل ذکر در فرودگاه بود .

استقلالیها در فرودگاه که وارد اتوبوس شدند با اسکورت و استقبال هواداران تا هتل پارس تبریز رفتند . جلوی هتل هم هواداران استقلال جمع شده بودند و به تشویق استقلالیها می پرداختند . این حمایت و استقبال انرژی مثبتی روانه تیم کرد و به خصوص علیرضا منصوریان که این خوشحالی و دلگرمی را می شد از چشمانش به راحتی دید .

استقلالیها در هتل پارس تبریز که یکی از مدرن ترین هتلهای ایران هست با آرامش هر چه تماتر و به دور از حضور تماشاگران سپری کردند .

روز بازی از سه ساعت مانده به بازی برف آغاز شد . ولی این برف مانع حضور هواداران پر شور استقلالی نبود و آنها خود را به ورزشگاه رسندند . حین ورود به استادیوم یادگار امام چیزی که بیش از هر چیزی جلب توجه میکرد تعداد هواداران استقلال بود که بیشتر از هواداران تیم میزبان بود . ۱۰ نفری هم از هواداران تراکور سازی برای تشویق ماشین سازی آمده بودند .

قبل از سوت آغاز بازی هواداران تشویق های خود را آغاز کردند و علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی و امید ابراهیمی و بهنام برزای محبوب ترین استقلالیها در بین هواداران تبریزی بودند و این نفرات به کرات تشویق شدند . در روی سکوها هم اتفاقات شیرین و تلخی افتاد که برخی را در زیر برایتان قرار میدهیم که شاید جالب باشد :

قبل از شروع بازی هواداران چند شعاری علیه مدیریت بی کفایت باشگاه دادند و خواستار استعفا و اخراج این نفرات شدند ولی با ورود لیدرهایی که از تهران آمده بودند اجازه شعار بر علیه مدیریت گرفته شد .

تلفیق شعارهای ترکی و فارسی توسط هواداران خوش ذوق تبریزی و لیدرهایی که از تهران آمده بودند حال و هوای خاص و جالبی به سکوها داده بود .

متاسفانه دو نفر از عزیزان هوادار استقلال در حین بازی حالشان خراب شد که توسط آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند . یکی از هواداران که به نظر از قبل تب و لرز شدیدی داشت و با این حال پتو پیچ به استادیوم آمده بود بعد از گذشت دقایقی از بازی حاش بد شد و در دوش هواداران دیگر به سمت آمبولانس برده شد و هوادار دیگر بعد از گل دوم استقلال بر زمین افتاد و متاسفانه از وضعیت او تا این لحظه خبری در دست نداریم .

وجود یک هوادار معلول در استادیوم که با آن وضعیت جسمی و در آن سرما به عشق استقلال آمده بود جلب توجه میکرد . هواداری که به معنی واقعی عشق را معنی کرد .

برد استقلال و بازی خوب این تیم خستگی و سرما را از یاد هواداران برد و هوادارن بعد از بازی هم دقایقی ایستاده تیم را تشویق کردند و از آنها تشکر کردند .

 

کاروان استقلال بعد از صرف شام خود را به فرودگاه تبریز رساندند تا آماده بازگشت به تهران شوند و باز هوادارانی برای استقبال آمده بودند و پرچم مشهور که نوشته های ترکی برای استقلال رویش هست در فرودگاه باز شد و بازیکنان و کادر فنی هم زیر آن پرچم عکس های یادگاری گرفتن .

استقلالیها با خاطره خوش سه امتیاز شیرین و از همه مهمتر حمایت شدن خوب در تبریز این شهر را ترک کردند تا آماده دو دیدار حساس با السد و پرسپولیس شوند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.