همیشه همین طور باشید

🔹طبیعتا قبل از شروع بازی استرس و اضطراب مقابله دوباره با تیم های سرسخت و آزاردهنده و وقت کش عربستانی را داشتیم، بخصوص وقتی احساس کردیم که امکان دارد بین دو تیم عربستانی و عراقی هم اتحادی صورت گرفته باشد که شکست دادن استقلال را هدف قرار داده باشند.
🔹اما وقتی بازی شروع شد، چیز دیگری دیدیم، از همان دقایق اول آبی پوشان استرس و اضطراب را از وجود هوادار و دوستدارانشان پاک کردند.
🔹از همان دقایق اول بازی توپ و میدان در دستان آنها بود و حملات یکی پس از دیگری انجام می شد با هدف شکستن طلسم دروازه حریف.. انگاری قرار بود کار در همان نیمه اول و حتی دقایق اولیه بازی تمام شود و ۹۰ دقیقه استرس صعود نداشته باشیم.
🔹بالاخره پس از حملات هماهنگ و برنامه ریزی شده یکی از آنها به گل تبدیل شد، و گلزن آن کسی نبود جز مهدی قائدی گلزن شماره ۱۰ و دوست داشتنی خط حمله مان.
🔹گل اول که زده شد نفسی به آرامی کشیدیم و مطمئن بودیم که گل های بعدی هم زده خواهند شد و همین طور هم شد.
🔹تنها ۱۰ دقیقه دیگر کافی بود تا گل دوم باز هم روی پاس های دقیق و برنامه ریزی شده با ضربه سر علی کریمی به گل دوم تبدیل شود.
🔹دقیقه ۳۹ نیمه اول و استقلال با دو گل از حریف عربستانی خود که صدرنشین گروه هم بود و خیالش از بابت صعود راحت بود جلو افتاد.
🔹چند دقیقه بعد گل سوم هم با ضربه سر زیبای شیخ دیاباته زده شد اما در موقعیت آفساید و گل مردود اعلام شد تا نیمه اول با همان دو گل برتری به پایان برسد.
🔹نیمه دوم بالطبع باید نیمه ای باشد که آبی پوشان برای حفظ دو گل زده خودشان تلاش کنند و گاه گداری چشم به ضد حمله ها داشته باشند که اینطور نبود.
🔹انگاری استقلال هنوز تشنه گلزنی بود و با دو گل سیر نمی شد.. گل سوم هم به ثمر رسید اما باز در موقعیت آفساید توسط امیر ارسلان.
چند موقعیت نصف و نیمه دیگر و یک موقعیت پنالتی مشکوک روی امیر ارسلان که به نظر داور پنالتی نبود تا اینکه شیخ دیاباته گلزن سوم این بازی و استقلال بود.
🔹روی سانتر زیبا و پرواز زیباتری از دیاباته، گل سوم زیباتر از تمامی حرکت های دیگر به ثمر رسید تا دیاباته هم اسمش به عنوان گلزنان این بازی و گلزنان لیگ قهرمانان ثبت شود.
🔹الاهلی هم یکی دو موقعیت خطرناک گلزنی به دست آورد که یا با بی دقتی از کنار یا بالای دروازه به بیرون رفت و در یکی دو صحنه حسین حسینی ناجی سرافراز دروازه مان بود و نگذاشتند حتی برای یکبار هم توپ از خط دروازه عبور کند تا با یک نتیجه پرگل و خاطره انگیز (۳ بر صفر) تیم صدرنشین عربستانی را شکست دهیم و با اقتدار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم.
🔹شاید عده کمی در این فکر بودند که استقلال برابر حریف عربستانی خود به مشکل برخواهد خورد و زمین گیر خواهد شد، اما وقتی بازی را دیدند و در همان دقایق اول نتیجه بازی را ملاحظه کردند هرچند که باب میل شان نبوده و نیست اما ناگزیر به قدرت استقلال قناعت کردند هر چند راضی نشدند.
🔹ما هم همیشه همین را از آبی پوشان می خواهیم که طوری بازی کنند و به میدان بروند که بازی برابر تیم حریف، بازی مرگ و زندگی آنهاست و جز برد و شکست دادن حریف به هیچ نتیجه و موضوع دیگری فکر نکنند.
🔹اگر آبی پوشان همیشه همین رویه و شیوه بازی برابر الاهلی را در پیش بگیرند به طور قطع هیچ تیمی حریف آنها نخواهد شد و استقلال می تواند یک نتیجه و راه رؤیایی در ادامه بازی های لیگ قهرمانان برای خود ترسیم کند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.