هنوز از استقلال دوست داشتنی دور هستیم

⚽️سه تساوی و یک برد
🔵ماحصل چهار بازی تدارکاتی

🖌هنوز از استقلال دوست داشتنی دور هستیم

✍️ محمود فخرالحاج

🔹انجام چهار بازی تدارکاتی در بازده زمانی ۱۰ روزه با یک تیم لیگ برتری و سه تیم از دسته های پایین تر آن هم پس از یک وقفه چهارماهه و دوری از تمرینات برای رسیدن به آمادگی موضوع کمی نیست.
🔹هر چند این روزها نه می توان به آبی پوشان خرده گرفت و می توان آنگونه که باید از آنها توقع داشت.. اما از طرفی هم وقتی بدانیم قرار است از هفته آینده بازی های باقیمانده لیگ برتر دوباره استارت بخورد به ناچار باید خود را برای رسیدن به شرایط مسابقه آماده کنیم.
🔹انجام همین چهار بازی دوستانه در ۱۰ روز اخیر نشان از سعی و تلاش فراوانی است که تیم استقلال بتواند هر چه سریع تر خود را به شرایط مسابقه برساند و دیگر استراحت و وقفه اجباری چهار ماهه گذشته را باید به باد فراموشی سپرد.
🔹بازی بدون تماشاگر و در شرایط جوی گرم و سنگین بسیاری از شهرها هر چند بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود و شاید تا حدود زیادی هم روی نتایج تیم ها تاثیر مستقیم بگذارد، اما باید این را بدانیم که شرایط و امکانات استقلال هم هیچ تفاوتی با دیگر تیم ها برای انجام بازی ها ندارد.
🔹هر چند سخت و هر چند پر استرس و پر فشار اما هنوز برای رسیدن به آن تیمی که قبل از تعطیلات اجباری آن را دیده بودیم دور هستیم و انجام این چهار بازی تدارکاتی و کسب سه تساوی و تنها یک برد به وضوح گفته ما را تایید می کند.
🔹به وضوح می دانیم که کادرفنی استقلال در سعی و تلاش است که هر چه سریع تر بتواند بازیکنان و شرایط تیمی را دوباره به حالت گذشته خود برگرداند و ما هواداران هم در این امر پشت تیم و کادرفنی محبوبمان هستیم و بسیار امیدواریم که هر چه سریع تر شرایط آمادگی جسمانی و روحی و روانی تیم محبوبمان برای ادامه دادن بازی های باقیمانده لیگ برتر به حالت گذشته خود برگردد.
🔹چون هرگز دوست نداریم تیم محبوبمان از این وقفه اجباری و طولانی مدت فوتبال در اوضاع کنونی ضربه جبران ناپذیری را متحمل شود اما این را هم نباید فراموش کنیم که بازگشت به روال عادی گذشته هم بسیار زمان بر خواهد بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.