هنوز دلمان با استراماچونی است

🔹 ما هنوز استراماچونی را دوست داریم و برای اینکه بتواند به تیم برگردد از او حمایت خواهیم کرد و از هیچ کاری دریغ نخواهیم ورزید.
🔹اگر بدانیم هنوز واقعا دل استراماچونی با تیم استقلال است و هواداران را خالصانه دوست دارد و تنها و تنها مانع حضورش مدیریت سابق و برخی از اعضای هیات مدیره هستند و بد قولی هایی که به او داده اند است ما همچنان دلمان برای حضور دوباره سرمربی خارجی تیم محبوبمان می تپد و همچنان منتظر او می مانیم.
🔹مگر می شود که سرمربی موفق و محبوب تیمت را در دو هفته از یاد ببری، حتی اگر بدون خداحافظی تیمت را ترک کرده باشد، حتی اگر یک شب قبل از بازی حساس تیمت را رها کرده باشد، همه و همه هیچگاه دلیل نمی شود که بخواهیم علیه این سرمربی صحبتی بکنیم همان طور که می دانیم بیشتر تقصیرها گردن اشخاص دیگری است.
🔹برای اینکه معتقد هستیم تیمی که پس از دو هفته بدون سرمربی در لب خط و اوضاع آشفته درون باشگاه بتواند همچنان قدرت خودش را حفظ کند و خودش را در صدر نگه دارد حتما دارای یک پیشینه قوی و عالی بوده است. و این پیشینه را ما از سرمربی تیم مان داریم، از دستیارانی که با خودش آورده و از تمریناتی که با بازیکنان انجام داده است توانسته تیم را در کمتر از ۱۲ هفته به صدر برساند و در طی این دو هفته غیبت و عدم حضور خودش همچنان صلابت تیمی اش را حفظ کند.
🔹سخت است بسیار هم سخت که باشگاه و تیم محبوبت را هفته ها بدون مدیر عامل و یا حتی بدون سرمربی و دستیار ببینی، اما اگر بدانی که این روزها خیلی زود خواهند گذشت و قرار است دوباره تیم محبوبت را در اوج قدرت ببینی باز صبر خواهی کرد، چون دیگر این صبرها مثل گذشته دردناک و ناراحت کننده نخواهند بود و حتما لذت بخش خواهند شد.
🔹آخر همین هفته قرار است اولین بازی از نیم فصل دوم را استارت بزنیم و امیدواریم تا آن روز که تنها ۴ روز زمان باقی مانده است باشگاه محبوبمان را با حضور مدیر عامل محبوبمان و بازگشت استراماچونی در آرامش ببینیم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.