هواداران در مورد نقل و انتقالات منطقی باشند

اختصاصی آبی پوشان – نقل و انتقالات لیگ برتر در روزهای داغ خود است و این نقل و انتقالات بهانه کری خوانی هواداران دو تیم سرخابی پایتخت شده .در بازار نقل و انتقالات امسال تیمهایی مانند سپاهان و ذوب اهن و تراکتورسازی و… حضور خوبی تا به اینجا نداشته اند و مقایسه خریدهای پرسپولیس برخی از هواداران استقلال را نگران کرده است ولی میخواهیم نگاهی متفاوت و منطقی تر به نقل و انتقالات داشته باشیم .

پرسپولیس در پست مدافع سید جلال حسنی را خریده است مدافع ۳۵ ساله ای که وقتی نامش در لیست خرید استقلال شنیده شد هواداران استقلال به خرید چنین بازیکن پا به سن گذشته و سابقه پوشیدن پیراهن قرمز واکنش منفی نشان دادند و وقتی این بازیکن به جبهه رقیب رفت شروع به به به و چه چه کردن کردند . دیگر خرید پرسپولیس بیرانوند است که عقل سلیم حکم میکنه با بودن سید مهدی رحمتی و بازگشت سید حسین حسینی استقلال نیازی به دروازه بان نداشته است . خرید بعدی و پر سر و صدای پرسپولیس وحید امیری است . دوستان کارشناس چند روز قبل آمار و ارقام این بازیکن و محسن کریمی را باهم مقایسه کردند که محسن کریمی با وجود دقایق کمتر حضور در میدان امار بهتری نسبت به امیری داشته است . اگر محسن کریمی هم در تیم دیگری بود و چنین جنجالی برای نقل و انتقالات میکرد میشد شاه ماهی نقل و انتقالات .

در سوی مقابل به خریدهای استقلال نگاهی می اندازیم :

استقلال بختیار رحمانی را در میانه میدان به خدمت گرفته است که مسلما بهترین خرید ممکن در نقل و انتقالات بود . عیب بختیار این بود که مثل وحید امیری پول پرست نبود و به خاطر عشقش بدون جنجال به استقلال آمد و آنطور که باید به چشم نیامد . استقلال در خط میانی فرشید باقری را از صبای قم گرفته است بازیکنی که علی دایی او را کریم باقری جدید فوتبال ایران نام نهاده . این بازیکن جانشین روزبه چشمی مصدوم شده است . بازیکنی که بی سر و صدا به استقلال آمد (در حالی که از تیم رقیب هم پیشنهاد جدی داشت) و این اطمینان را به هواداران میدهیم که چیزی کمتر از روزبه چشمی ندارد و یکی از بهترین خریدهاست . در خط حمله استقلال علی قربانی را به خدمت گرفته است . کسانی که از این بازیکن شناخت ندارند شاید او را خرید خوبی نداند و به امار ۶ گل زده او در فصل قبل استناد کنند ولی باید این نکته را بدانید که این بازیکن در ابتدای فصل قبل به دلیل مصدومیت و بعد بیماری بازیهای نفت تهران را از دست داد و وقتی به ترکیب نفت بازگشت توانست گلهای مهمی بزند و ارسلان مطهری را در این تیم نیمکت نشین کند . دیگر خرید استقلال در جناح راست وریا غفوری است بازیکنی که درباره کیفیت بازی اش نیاز چندانی به توضیح ندارد و در باره او همینقدر کافیست که بازیکنی که در تیم ملی توانسته باشد خسرو حیدری را نیمکت نشین کند حتما قابلیت های بالایی دارد .

این فقط تا اینجای کار بوده و بازهم ما سایت هواداران استقلال به شما قول میدهیم دو خرید خیلی بزرگ و خوب در راه هست و در روزهای آینده با استقلال قرارداد خواهند بست . استقلال هنوز در پست مدافع میانی و مدافع و هافبک چپ و مهاجم تمام کننده نیاز به بازیکن دارد که در روزهای آینده این نقیصه ها هم بر طرف میشود تا تیم یکدستی توسط علیرضا منصوریان روانه مسابقات شود . پس هواداران استقلال زیاد به هیاهو و جو سازی و بالا بردن قیمت برخی بازیکنان توجهی نکنند و به نقل و انتقالات نگاه منطقی تری داشته باشند .

نویسنده : هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.