هواداران یک دل خوش بدون غصه می خواهند

📝اتمام حجت با حاجی؛
🖌 هواداران یک دل خوش بدون غصه می خواهند

✍️ محمود فخرالحاج

🔹دل هواداران در این شش فصل گذشته خون شده است.. آنقدر خون شده است که دیگر هیچ چیزی التیام بخش این دل پر خون شده نیست جز موفقیت.. جز رسیدن به جام و قهرمانی.
🔹دل هواداران از این ماه های رؤیایی و بردهای سریالی و متوالی و سپس چند نتیجه بد و تلخ خون شده است..
🔹دل هواداران قهرمانی می خواهد، دل هواداران جام می خواهد و یک شادی طولانی نه زود گذر.
🔹آری آخرین باری که دل هواداران شاد شد توسط فتح الله زاده بود، یعنی همان کسی که امروز پس از شش فصل به صورت رسمی و واقعی سرپرست باشگاه شد.
🔹اما خود فتح الله زاده هم خوب می داند که دیگر امروز و این دوره، مثل دیروز و آن دوره ها نیست.. بسیار سخت تر شده است، چه از نظر قیمت ها و ارزش گذاری های بازیکنان و مربیان و چه از نظر صبر و حوصله هواداران.
🔹هواداران در طی شش فصل گذشته ثابت کرده اند که هرگز اسم ها و شخصیت ها برایشان در اولویت برای حمایت کردن قرار ندارند.
🔹علی منصوریان یک نمونه بارز آن است.. چطور با محبوبیت آمد و چطور با فشار هواداران از تیم بیرون رفت.. شفر هم همین طور چطور در فصل اول حضورش محبوب هواداران شد و چطور در فصل دوم و اواخر حضورش مورد غضب هواداران قرار گرفت و کنار رفت.
🔹هرگز دوست نداریم در این اول کاری دوباره ته دل حاجی (فتح الله زاده) را خالی کنیم.. ما همچنان ایشان را موفق ترین و محبوب ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه می دانیم اما…
🔹… اما باور کنید که زمانه بد زمانه ای شده است، آنقدر ته دل هواداران خالی شده است و آنقدر دل هواداران خون شده است که دیگر هرگز با این وعده و وعیدها خوش نمی شود و به آرامش نمی رسد.
🔹هواداران از فتح الله زاده موفقیت و جام می خواهند، هواداران از مدیریت جدید تیم خود تمدید قرارداد ستاره های تیم برای فصل بعد را می خواهند و در یک کلام هواداران از حاجی یک دل خوش بدون غصه می خواهند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.