هوادار استقلال شان این باشگاه را حفظ کنید

سالهاست عاشق این تیمیم و دیوانه وار دوستش داریم . روزهای خوب و بد را در کنارش تجربه کرده ایم و در نهایت عشق این تیم و فکر و غصه این عشق موهایمان را سفید کرده است .

هواداران قدیمی استقلال بهتر درک میکنند عظمت و بزرگی این تیم را و میدانند که نام استقلال بالاتر از هر اسمی است و این بازیکن است که خود را با نردبان استقلال بالا می کشد و به پول و شهرت و منزلت اجتماعی میرسد .

هواداران جوان تر گاها کارهایی می کنند که شایسته هواداران باشگاه بزرگ استقلال نیست . در پیج های مختلف بازیکنان حتی درجه چندم که میگردیم گاها پیامهای التماس گونه برای پیوستن به استقلال از سوی هواداران درج می شود که در شان باشگاه بزرگ استقلال نیست . ایننکار به شان و بزرگی باشگاه ضربه می زند و بازیکنانا درجه چندم را دچار توهم می کند .

چیزی که ما را وادار به نوشتن این مطلب کرد پیج یکی از هواداران استقلال (که به گفته خودش در خارج از کشور فوتبالیست بوده و در تیمهای پایه بازی کرده است ) . در این پیج که از سه سال قبل هر روز خبر از پیوستن به استقلال و عقد قرارداد به زودی با استقلال خبر می دهد و این دوست عزیزمان (که ما به عنوان هوادار استقلال قبولش داریم چون هیچ بازی و کلیپی از او ندیده ایم) هواداران بی شماری به خاطر به استخدام در نیامدن ایشان به کادر فنی و مدیریت استقلال توهین کرده اند .

اینکه هواداران از کادر فنی و مدیریت راضی نباشند تصمیم و عقیده شخصی شان هست و ایرادی بر آن نیست ولی اینکه به خاطر به استخدام در نیامدن فردی که اصلا نه میشناسند و نه سبک بازی او را دیده اند به همه توهین کنند کار شایسته ای نیست .

الان هرکسی در کوچه و خیابان هم فوتبال بازی میکند کلیپ بازیهایش را تهیه می کند و همه جا به اشتراک می گذارد و جالب اینکه این هوادار پرطرفدار در اینستاگرام کلیپ بازیهایش را که ادعا دارد انجام داده است را هم در پیج خود قرار نمیدهد و فقط عکسهای خوش تیپ خود و زندگی luxury  خود را به اشتراک می گذارد و هواداران ندیده عاشق بازی او شده اند . جالب اینکه ایشان دو بار نیز در تست های فنی باشگاه شرکت کرده و مردود شده اند .

ما هواداران فقط به مربیان و بازیکنان توصیه نکنیم که فوتبال اروپایی نگاه کنند و از آنها چیزهایی یاد بگیرند بلکه خودمان نیز فوتبال اروپا را دنبال کنیم و فرهنگ هواداری و شیوه صحیح هواداری را یاد بگیریم .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.