هوادار دیگر ساده نیست

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هر چند هوادار هیچ وقت تاریخ ساده نبوده است، هوادار چه در زمانی که اینقدر فضا و محدوده شبکه های مجازی و اینترنت به این گستردگی نبود و چه امروز که آنقدر گسترده و پیشرفت پیدا کرده است ساده نبوده است.
🔹هوادار دیگر آن هوادار ساده نیست.. آن هوادار ساده ای که زیاد اوضاع باشگاه برایش اهمیت نداشته باشد و به تمامی حرفهای مدیران و مسئولان تیمش اطمینان داشته باشد.
🔹هوادار دیگر آن هوادار ساده گذشته نیست که بنشیند و منتظر محقق شدن وعده ها باشد.. وقتی هفته ها، ماه ها و حتی فصل ها نشست و هیچ تغییر امیدبخشی ندید دیگر به هیچ کدام از حرفها اطمینان پیدا نکرد.
🔹این هوادار هم کوه صبر را پشت سر گذاشته و هم نجابت و پاکی اش را به رخ کشیده است، دیگر نمی دانیم چه بلایی مانده که بر سر این هوادار نازل کنند و انتظار داشته باشند که این هوادار دم نزند.
🔹این هوادار هرگز هوادار تجمع نبود.. این هوادار هرگز هوادار اعتراض های مجازی به این گستردگی هم نبود.. اما صبوری هم برای خودش اندازه و حد و مرزی دارد.
🔹این هوادار دیگر ساده نیست.. راه نجات باشگاه و تیم محبوبش را در تجمع مسالمت آمیز می بیند.. راه نجات تیم محبوبش را فریاد واخواهی در فضای مجازی می بیند و اهل هیچ بی احترامی نیست.
🔹آنانی که هنوز فرض می کنند یا انتظار دارند که این هوادار هنوز همان هوادار ساده دو سه دهه پیش است و اهل گرفتن حق طبیعی خود و تیم محبوبش نیست سخت در اشتباه هستند.
🔹هوادار اگر امروز تجمعی می کند، اعتراضی می کند نه از جایی خط گرفته و نه برای کسی کار می کند.. این هوادار عاشق تیم محبوبش است.
🔹عاشق تیمی است که هفت فصل متوالی در حال آب شدن آن است و اگر بخواهد همین طور سکوت کند و به قول آقایان ساده باشد به مرور به همت همین آقایان دیگر اثری از باشگاه و تیم محبوبشان نخواهند دید.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.