هوادار نتیجه با جام می خواهد

#یادداشت_روز

🔵 هوادار نتیجه با جام می خواهد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹شاید می شد محترمانه تر با او به توافق رسید و سپس برکنارش کرد و شاید همین امر هم صورت گرفت و ما از پشت پرده ها خبر نداریم.. شاید شفر خودش سر خود به تمرین رفت و از ورودش ممانعت شد و خیلی شایدهای دیگر..
🔹اما یادمان نرود برای هواداران استقلال که دقیقا ۵ فصل تمام است که قهرمانی تیم محبوبشان را انتظار می کشند و هرگز به آن دست نیافته اند به تنها یک قهرمانی جام حذفی راضی نمی شوند.
🔹یادمان نرود این یک قهرمانی جام حذفی را هم پرویزخان مظلومی برای استقلال بدست آورد.. علی منصوریان هم استقلال را نایب قهرمان کرد، اما باز هم برای هواداران رضایت بخش نبودند.
🔹اینجا برای هواداران آبی که پنج فصل است تیمشان را قهرمان لیگ نمی بینند هیچ چیزی ارزشمندتر از رسیدن به قهرمانی برایشان نیست.
🔹خواه این شخص قلعه نوعی باشد یا مظلومی ، خواه منصوریان خواه شفر و خواه هر مربی و اسم دیگری..
🔹اینجا برای هواداران آبی نتیجه گرفتن و قهرمانی اهمیت دارد و نه هیچ برنامه بلند مدت دیگری.
🔹دلیل اصلی برکناری شفر هم از دست دادن بهترین فرصت یا همان نقطه امید رسیدن به صدر جدول بود که با شکست برابر پدیده از دستش داد.
🔹شفر برای استقلالی ها تنها و تنها خالق بردهای سریالی بود که آن هم بیشتر برای فصل گذشته بود.. اما این فصل به گواه نتایج تیم و کارنامه ایشان در بازیهای حساس و بزرگ نتوانسته موفق عمل کند.
🔹همچون دربی، یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد و بازی برگشت برابر الهلال در این فصل آسیا و شکست برابر پدیده در هفته های پایانی لیگ این فصل همه و همه از بازیهای بزرگ و حساسی بودند که شفر با استقلال ناموفق عمل کرده است.
🔹ما هم امیدواریم سرمربی بعدی که جانشین شفر خواهد شد بهتر از او نتیجه بگیرد، اما اگر قرار باشد باز همین نتایج را با سرمربی جدید چه خارجی و چه ایرانی تکرار کنیم و بدست بیاوریم، مطمئن باشید که باز خواهان اخراج و برکناری آن خواهیم شد.
🔹ما شخصی را می خواهیم که در کوتاه مدت موفقیت های بزرگ بدست بیاورد.
🔹تاکنون حداقل در چند دهه اخیر سابقه نداشته که تیم استقلال پنج فصل متوالی از رسیدن به جام و قهرمانی لیگ محروم بوده باشد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.