واکنش فتح الله زاده به اتفاقات برنامه نود

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال درباره اتفاقات برنامه نود گفت:« من برنامه را دیدم و تا صبح نتوانستم بخوابم. استقلال محله برو بیا نیست ، استقلال یک باشگاه تاریخی است و قدمت، سابقه و ریشه دارد و به نظر من خود آقایان نشان دادند که وزنشان در چه حد است.»

مدیرعامل اسبق  استقلال  گفت:« ببینید امروز استقلال مشکل فنی هم دارد و مشکل اصلی این تیم برد و باخت نیست بلکه چالش این تیم همین خاله زنک بازی ها است. این ها است که به استقلال لطمه می زند. متاسفانه بعضی خاله زنک ها امروز دارند تیم را به هم می ریزند.»

او با تاکید براینکه خاله زنک بازی ها کمر تیم را شکسته است اضافه کرد:« دیشب معنای خاله زنک بازی را فهمیدیم و به عینه نشان دادند خاله زنک بازی یعنی چه! من از آقای وزیر تقاضا دارم به داد باشگاه استقلال برسد تا اتفاقات بدتری رخ نداده است.»

فتح الله زاده افزود:« من اگر وزیر بودم همان دیشب همه را برکنار می کردم و یک سرپرست برای تیم می گذاشتم. متاسفانه دیشب با حیثیت باشگاه استقلال بازی شد. مردم بعد از این برنامه هزاران پیام به ما دادند و گفتند مشکل ما برد و باخت نیست مشکل ما این است که به شخصیت استقلال ضربه می زنند.»

مدیرعامل سابق استقلال در ادامه درباره مشکلات استقلال گفت:« اعتقاد من این است که چون مدیریت باشگاه نمی تواند شرایط را کنترل کند باشگاه به شکل جزیره ای اداره می شود، هرکس رفقا و تیم خودش را دارد و تصمیمات متفاوتی می گیرند. وقتی مدیرعامل با یکی دوتا از اعضای هیات مدیره جلسه می گذارد تا دو کاپیتان تیم را کنار بگذارند و بعد هم جرات نمی کنند بگویند ما این کار را کردیم، دیگر همه چیز مشخص است. جلسه هیات مدیره باید با حضور تمام اعضا برگزار شود و همه اعضا حتی رئیس هیات مدیره تنها یک رای دارند. همه اعضای هیات مدیره مسئول هستند و نظراتشان باید لحاظ شود. من واقعا تاسف خوردم که در برنامه نود، مدیرباشگاه را آقا رضا صدا می زنند و همدیگر را به جان این و آن قسم می دهند. این رفتارها درست نیست، مدیرعامل باشگاه دارای جایگاه است. این نوع باشگاه داری برای ما ناراحت کننده است چرا که دارد به استقلال لطمه می زند.»

فتح الله زاده با اشاره به اتفاقات برنامه نود گفت:« متاسفانه هر حرفی ما بزنیم می گویند توی کارمان می گذارند. این حرف ها یعنی چه؟! امروز مشکل باشگاه مالی است؟! من می گویم امروز مشکل ما مدیریتی است. این مدیریت سرمربی را هم بدبخت کرده و اگر من هم به جای منصوریان بودم نمی توانستم کارم را درست انجام بدهم. آقایان وزن باشگاه استقلال را پایین آورده اند و امیدوارم دکتر سلطانی فر هرچه سریعتر تصمیمات جدی را راجع به این باشگاه بگیرند.»

سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال شب گذشته با آوردن لیست بدهی های باشگاه علی فتح الله زاده را به عنوان یکی از مقصران این وضعیت استقلال معرفی کرد: «من باید این را بگویم، اگر بدهی موجب می شود تیم ضعیف شود پرسپولیس که از استقلال بدهکارتر است و با این اوصاف پرسپولیس باید نتایح بدتری بگیرد و در جدول پایین تر از استقلال باشد. این حرف هایی که آقایان می زنند فرافکنی است. ایشان(افتخاری) مردم را چی فرض کردند؟ من سه سال در استقلال شصت میلیارد خرج کردم، یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک مقام سوم آسیایی به دست آوردیم. این آقایان فقط یک مقام دومی به دست آوردند و امسال هم که در انتهای جدول هستند. اگر من مدیرعامل منصوریان بودم می توانست امسال تیم را قهرمان کند.»

او با اشاره به روند یارگیری استقلال در فصل نقل و انتقالات و اضافه شدن چند بازیکن باتجربه به این تیم گفت:« من اگر بودم منصوریان را متقاعد می کردم که تنها دو بازیکن خیلی سطح بالا به تیمش اضافه کند و در این شرایط حتما امسال قهرمان می شد. سال قبل او در تیم جوانگرایی کرد و در نیم فصل دوم بهترین نتایج را گرفت و حتی عملکردش از پرسپولیس هم بهتر بود. برای چی باید تیم را اینقدر تغییر می دادند؟!»

فتح الله زاده درباره این که اگر مدیریت استقلال درست عمل می کرد، منصوریان با این تیم موفق می شد هم گفت:« صد در صد معتقدم اگر یک مدیریت خوب وجود داشت منصوریان می توانست امسال با تیم به موفقیت برسد. البته الان خیلی کار سخت شده ، این همه بی تدبیری مدیران باشگاه باعث می شود که در آستانه یک بازی مهم دو بازیکن بزرگ تیم را به تمرین راه ندهند. یک تیم در محلات را هم اینگونه نمی توان مدیریت کرد. من از رحمتی و جباری خواهش می کنم به دل نگیرند و به خاطر هواداران با تیم تمرین کنند.»

فتح الله زاده در بخش پایانی حرف هایش گفت:« من معتقدم استقلال برای رسیدن به موفقیت باید تقویت شود. باید کمک شود تا استقلال یک مربی بزرگ خارجی بیاورد. من اگر بودم، به آقای منصوریان نیم فصل فرصت می دادم و البته در این زمان کادر او را تقویت می کردم. ما مربیان خوبی داریم که می توانند به منصوریان کمک کنند.»

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.