وضعیت مصدومیت برهانی,عمران زاده و بیگ زاده

دکتر امین نوروزی درخصوص آخرین وضعیت حنیف عمران‌زاده گفت: این بازیکن مصدومیت سنگینی داشت که خوشبختانه آن مرتفع گردید ولی باید برنامه‌های بدنسازی بیشتری برای او در نظر گرفته شود.

وی افزود: این بازیکن باید کمی از لحاظ بدنی تقویت شود و البته از این پس در اختیار کادر فنی است و در صورتی که آنها صلاح بدانند می‌توانند کم‌کم از این بازیکن بازی بگیرند.

سرپرست کمیته پزشکی باشگاه استقلال درخصوص آسیب‌دیدگی بیگ‌زاده و مدت‌زمان دوری این بازیکن از میادین گفت: این بازیکن در اردوی تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی شد و روز پنجشنبه نیز زیر نظر ما فیزیوتراپی کرد، ولی تمام تلاش ما این است که بهترین درمان را در حداقل زمان برای مدافع ملی‌پوش استقلال در نظر بگیریم.

وی تاکید کرد: قرار است چند روز دیگر از پای هاشم بیگ‌زاده عکس بگیریم، ولی مدت‌زمان آسیب‌دیدگی این بازیکن و دوری‌اش از میادین فعلا مشخص نیست و طی چند روز آینده این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

دکتر نوروزی درخصوص وضعیت آرش برهانی نیز گفت: برهانی در اردوی ارمنستان دچار صدمه‌دیدگی شد، ولی درمان فشرده‌ای را برای او در نظر گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم این بازیکن را به بازی با پدیده مشهد برسانیم، اما همه چیز بستگی به آزمایش پیش از مسابقه دارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.