وضعیت نامناسب رقبای مظلومی برای نیمکت استقلال

مظلومی

در ابتدای فصل سه گزینه به عنوان جدی ترین گزینه های هدایت استقلال مطرح بودند . اسکوچیچ -استیماج و علیرضا منصوریان و در واقع مظلومی گزینه چهارم مسوولین استقلال بود و شاید خواست هواداران هم به دیگر گزینه ها بیشتر بود . در این بین علیرضا منصوریان به دلیل مخالفت مسوولان نفت و اختلاف نظر با یکی از اعضای هیئت مدیره و استیماج به دلیل مشکلات مالی و تامین نشدن بودجه لازم و اسکوچیچ هم به دلیل مخالفت فولاد خوزستان منتفی شد و سرانجام پرویز مظلومی شد سرمربی استقلال .

حال هر سه گزینه مطرح شده در لیگ برتر ایران صاحب تیم هستند و وضعیت تیمهایشان چندان مساعد نیست .

اسکوچیچ با فولاد خوزستان روزگار بحرانی را پشت سر میگذارد . فولاد با این مربی کروات در رتبه ۱۴ حضور دارد و این در حالی است که تیم را ابتدای فصل خود اسکوچیچ بسته است و از نظر بازیکن هم این تیم وضعیت بهتری از خیلی از تیمهای حاضر در لیگ دارد .

استیماج که در نیمه های راه به سپاهان آمد وضعیت سپاهان را بدتر کرد و این تیم با این مربی نتایج فاجعه باری گرفته و در رتبه نهم جدول قرار دارد و در جامحذفی هم توسط تیم همشهری کنار گذاشته شد .

نفت تهران هم با علیرضا منصوریان در رتبه هشتم جدول قرار دارد . هرچند وضعیت این تیم نسبت به ابتدای فصل خیلی بهتر شده و هر روز هم نتایج این تیم بهتر و بهتر میشود و برای این مربی استقلالی آرزوی موفقیت داریم ولی در حال حاضر نفت در رتبه هشتم قرار دارد .

پرویز مظلومی با استقلال در نیم فصل میانگین دو امتیاز برای هر بازی را کسب کرده و بهترین خط حمله لیگ را هم ازآن خود کرده و در جام حذفی به فینال راه یافته که نشان میدهد تصمیم ابتدای فصل برای انتخاب مظلومی معقول ترین کار ممکن بوده . این مربی اگر هم همه توانایی هایش را نادیده بگیریم حس مشورت پذیری و همکاری با افراد با دانش را دارد که از نکات مثبت این مربی است . وقتی مربی مثل مجید صالح با دانش و سیروس دین محمدی که سال قبل با امیدهای استقلال توانایی های خود را نشان داد و یا فرزاد مجیدی و محمد نوازی که محبوب هواداران هستند و سالیان سال در استقلال بوده اند استفاده میکند و یکی از بدنسازان زبده را در اختیار گرفته و به همه دستیاران فرصتکار داده و محدودشان نکرده اگر نقطه ضعفی هم باشد پوشش داده می شود . جسارت مظلومی در میدان دادن به جوانان هم قابل ستایش است .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.